arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

وزش باد شدید در تهران و ۸ استان دیگر در بعدازظهر امروز

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه (۲۹ خرداد) نیز در بخش‌هایی از شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر کل پیش‌بینی وهشدارسریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقتی در تهران، البرز، قم، قزوین، زنجان، مرکزی، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش انتخاب، احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و با شدت کمتری طی فردا (۲۸ خرداد)، در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، به‌ویژه در سواحل غربی خزر، ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی وهشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه (۲۹ خرداد) نیز در بخش‌هایی از شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: در سه روز آینده بخش‌های مرکزی خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه (۲۸ خرداد)، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود و در روز دوشنبه (۲۹ خرداد)، آسمان تهران صاف خواهد بود و حداکثر و حداقل دما در این روز ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان