arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

آغاز جام كنفدراسيون ها با حضور پوتين و اینفانتینو در روسيه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جام فوتبال کنفدراسیون های فیفا یا جام جهانی کوچک با حضور تیم های برتر قاره ها و بازیکنان شاخص در روسیه امروز شنبه با رویارویی تیم ملی میزبان و نیوزیلند آغاز شد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، ورزشگاه سن پترزبورگ با حضور بیش از 30 هزار تماشاگر میزبان بازی تیم های ملی روسیه و نیوزیلند با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه است.

ویلمار پرس کلمبیایی و دو داور کمکی داوری مسابقه روسیه و نیوزیلند را برعهده دارند.
برای تیم روسیه برتری و ارائه بازی های خوب در این رقابت ها بسیار مهم است تا بتواند تجربه لازم را برای رقابت های جام جهانی 2018 که میزبان آن خواهد بود، کسب کند.
پرتغال، مکزیک، نیوزیلند و روسیه میزبان مسابقات در گروه یک مسابقه خواهند داد و آلمان همراه استرالیا، شیلی و کامرون نیز در گروه دوم هستند که در پایان رقابت های این دور، دو تیم پرامتیاز تر راهی مرحله بعد خواهند شد.

آلمان ، قهرمان جهان در سال 2014، روسیه میزبان جام جهانی 2018، استرالیا قهرمان سال 2015آسیا، پرتغال قهرمان اروپا در سال 2016، نیوزیلند قهرمان اقیانوسیه در سال 2016، کامرون قهرمان آفریقا در سال 2017 ، شیلی قهرمان آمریکای جنوبی و مکزیک قهرمان آمریکای شمالی و کونکاکاف در دو گروه رقابت خواهند کرد.

ورزشگاههای پیش بینی شده برای میزبانی این رقابت های 14 روزه که به جام جهانی کوچک نیز شهرت دارد در مسکو، سن پترزبورگ، سوچی و همچنین قازان پایتخت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه است.
روسیه از این فرصت برای کسب هر چه بیشتر آمادگی برای برگزاری موفق رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 استفاده می کند.
نظرات بینندگان