arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

مطهری: حمله موشکی سپاه علیه تروریست ها بجا و متقابل بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به تروریست ها را اقدامی بجا و متقابل دانست و گفت: ایران حق دارد تروریست ها را در هرکجای دنیا تعقیب کند.

به گزارش انتخاب علی مطهری در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر این که این اقدام، عکس العملی نسبت به تحرکات تروریست ها در تهران بود، اظهارکرد: ما این حق را داشتیم که به مرکز فرماندهی آنها حمله کنیم.
 
وی با بیان این که حمله موشکی سپاه، پیام دیگری نیز به همراه داشت، تصریح کرد: پرتاب موشک از ایران به سمت تروریست ها این پیام را برای عربستان، رژیم صهونیستی و آمریکا داشت که ما در صورت نیاز اقدام متناسب و به موقع کرده و از توان موشکی خود استفاده می کنیم و این گونه نیست که در داخل ایران بخواهند اقداماتی انجام دهند و فرار کنند، بلکه ما در محل استقرار آنها، پاسخ خواهیم داد.
 
وی تاکید کرد که در مجموع این اقدام سپاه پاسداران ، اقدامی درستی بوده و براساس اخبار دریافتی عملیات با موفقیت همراه بوده است.
 
مطهری افزود: ادامه چنین اقداماتی از جانب ایران به طرف مقابل بستگی دارد، اما این عملیات پاسخ عملیات تروریستی در تهران بوده و ما حق داشتیم تروریست ها را در هرکجای دنیا تعقیب کنیم.

شامگاه یکشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از اصابت 6 موشک به مواضع داعش در سوریه خبر داد.

در اطلایه سپاه پاسداران با یادآوری جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر شد،آمده است: ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.'

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار گرفت.

براساس این اطلاعیه، در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

گزارش های دریافتی حکایت از هلاکت تعداد زیادی از تروریست های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه ها و سلاح های آنان دارد.

این اقدام با واکنش های رسانه های بین المللی روبرو شد و بسیاری از رسانه ها این مهم را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.
نظرات بینندگان