arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

بازگشت مجری مشهور به تلویزیون پس از یک دوره بیماری/ عکس

رضا رشیدپور اعلام کرد که با برنامه «حالا خورشید» از دهم تیر به تلویزیون بازمی‌گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا رشیدپور اعلام کرد که با برنامه «حالا خورشید» از دهم تیر به تلویزیون بازمی‌گردد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، رضا رشیدپور در این باره در اینستاگرام نوشت: «بالاخره دوران نقاهت به سر رسید و با لطف خدای بزرگ احوال بهتری دارم و آماده کامل برای خدمتگزاری مجدد به شما مخاطبان نجیب و صبور.  
 
گروه برنامه ساز «حالاخورشید» پس از یک وقفه کوتاه که مربوط به اوج روزهای بیماری من بود ، کماکان به فعالیت خودش ادامه داده که حاصل آن انواع طرحها و ایده های جذاب و بکر در ادامه ی برنامه است . از ساعت هشت صبح روز شنبه دهم تیرماه حالا خورشید شبکه سوم سیما مجددا طلوع می کند تا درخشش و محبت را از شما یاران و مخاطبان وفادار بیاموزد .
 
از تمام تماس ها ، نامه ها ، کامنت ها و ... بی نهایت سپاسگزارم. حجم شگفت انگیز تماسهایتان مرتب از روابط عمومی سازمان و شبکه منعکس می شد و دلگرممان می کرد . حالا با تمام توان برگشته ایم به این امید که حمایتمان کنید و تمام دوستان و مخاطبان این برنامه را در همین صفحه و یا صفحه اصلی حالا خورشید منشن فرمایید .
 
حقیقتا لازم است از اخلاق مداری ریاست محترم رسانه ملی ، برخورد صمیمی و تخصصی معاونت محترم سیما، تلاشهایی صادقانه دکتر پورمحمدی مدیر محترم شبکه سه سیما در تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و آقای مهندس کریمان مردم فهیم و دانشمندی که قاطعانه بر حوزه ی مدیریت خود تسلط و دقت دارد سپاسگزاری کنم و صادقانه بگویم که اگر لطف و پی گیری ناصر عزیزم و حمایت حاج اصغر بزرگوار نبود این برنامه دیگر هرگز پخش نمی شد . از همه ی این عالیجنابان ممنونم و منت دار شان خواهم بود .
 
فرصت زیادی نداریم . باید هر کدوممون یه رسانه باشیم و خبر شروع برنامه رو گسترش بدیم و مخاطبان وفادار رو به صفحه خودم یا صفحه اصلی حالا خورشید برگردونیم . دستتون رو می فشارم برای این همکاری نزدیک .»
 
بازگشت مجری مشهور به تلویزیون پس از یک دوره بیماری/ عکس 
نظرات بینندگان