arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

نماينده يزد: شايد شهردار تهران شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از اخباری که امروز در استان یزد به ویژه در کانال‌های تلگرامی دست به دست می‌چرخد، پیشنهاد به سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس برای پذیرفتن پست شهرداری تهران است.
 
به گزارش انتخاب، سید ابوالفضل موسوی بیوکی شامگاه پنجشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا با تایید صحت این پیشنهاد، اظهار داشت: شهرداری تهران از طرف برخی دوستان و فعالان شهرداری تهران به بنده پیشنهاد شده و من هنوز در حال بررسی جوانب این موضوع هستم.
 
وی در ارتباط با مهمترین دلایل رد یا قبول این پیشنهاد، خاطرنشان کرد: مهمترین دلیل برای رد این پیشنهاد، احترام به رای مردم و اعتمادی است که آنها برای حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده‌ به من کرده‌اند.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر نیاز حاکمیت به خدمت افراد در بخش‌های مختلف بسته به توانمندی‌ها و تخصصشان، عاملی است که بنده را به بررسی این پیشنهاد مشغول کرده است.
 
موسوی بیوکی تصریح کرد: در هر صورت من هنوز تصمیمی در خصوص پذیرش یا رد این موضوع نگرفتم و به بررسی جوانب مختلف این پیشنهاد می‌پردازم تا به یاری خداوند بهترین تصمیم را بگیرم.
 
موسوی هم اکنون نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون عمران مجلس است.
نظرات بینندگان