arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

سندرز: تمام تلاش خود را برای مقابله با ترامپ انجام خواهیم داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«برنی سندرز» سناتور برجسته حزب دمکرات و یکی از نامزدهای حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر خود تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای مقابله با ترامپ انجام خواهیم داد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، سندرز که از مخالفان دولت ترامپ در کنگره آمریکا است در توییتر خود نوشت: باید هر چه در توان داریم برای صیانت از دمکراسی ( در جامعه آمریکا) به کار گرفته و مانع از ( تداوم) جریان کنونی اقتدارگرایی که از سوی ترامپ ترویج و نمایان می شود، شویم.
 
وی پیشتر تاکید کرده بود: در جامعه ای مانند آمریکا که آزادی را هدف نهایی خود می داند، باید (همه افراد آن) برای پایان دادن به هر نوع تبعیض بصورت مستمر تلاش کنند.
 
سندرز در گفت و گو با گاردین نیز با انتقاد از رویکرد دولت رئیس جمهور آمریکا به رسانه ها به صراحت یادآور شده بود: «زمانی که ترامپ به رسانه‌ها حمله می‌کند و می‌گوید «هر چیزی که آن‌ها می‌گویند دروغ است» و یا زمانی که یکی از قضات منتصب از سوی جرج بوش را «به‌اصطلاح قاضی» می‌خواند برای رسیدن به یک نتیجه است، آن اینکه تنها فردی که در آمریکا مدافع حقوق مردم است و راست می‌گوید اوست و تنها کسی که می‌تواند کار درست را انجام دهد، رئیس‌جمهوری آمریکا، یعنی «دونالد ترامپ» است. این در حالی است که چنین چیزی در تاریخ آمریکا سابقه نداشته است.»
نظرات بینندگان