arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۶

سید احمد خاتمی: قدرت نظامی و توان موشکی ایران در ذهن بدخواهان نظام خطور نمی کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حمله موشکی ایران به مقر گروه های تروریستی تکفیری داعشی گوشه ای از توان دفاعی ایران بود، گفت: قدرت نظامی و توان موشکی ایران در ذهن بدخواهان نظام خطور نمی کند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، آیت الله سیداحمد خاتمی روز شنبه در آئین تقدیر از فعالان عرصه تأمین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی در حوزه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: تروریست های تکفیری تصور می کردند که در صورت انجام اقدامات تروریستی، زندگی عادی و امنیت مردم ایران تحت الشعاع قرار می گیرد غافل از این که ملت ایران از این گونه تحرکات هراسی به دل راه نمی دهند.

وی اظهارکرد: مردم ایران چند روز پس از این اقدام تروریستی بدون هراس در مراسم شب های قدر و همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری به مراتب پرشورتر از سال های قبل داشتند و این امر ثابت کرد که هیچ چیز نمی تواند در عزم ملت ایران خلل وارد کند.

خطیب موقت جمعه تهران افزود: ملت ایران با شجاعت و رشادت، داغ وحشت از تروریست های داعشی را به دل بدخوهان نظام گذاشتند.

وی تصریح کرد: شلیک موشک های ایران به سوی مقر گروه های تروریستی نقشه شوم دولت ترامپ در نابودی توان موشکی و بازدارندگی ایران را نقش بر آب کرد.

آیت الله خاتمی گفت: نیروی های نظامی در دفاع از امنیت ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و تنها منتظر دستور رهبر معظم انقلاب هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ایران اسلامی همواره در صدد افزایش قدرت دفاعی و موشکی خود است و در درون کشور نیز باید به گونه ای رفتار شده و سخن به میان آورده شود که موجب خشنودی آمریکا نشود.

در پایان این مراسم از فرماندهان انتظامی شهرستان های ورامین، قرچک، پاکدشت، پیشوا، دماوند و فیروزکوه و 30 نفر از نیروهای انتظامی فعال در تامین امنیت انتخابات با تقدیم لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
نظرات بینندگان