arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۶

دختر ترامپ به اتهام کپی‌برداری از طرح‌های یک شرکت ایتالیایی به دادگاه احضار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دختر ترامپ به اتهام تقلب به دادگاه احضار شد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، طبق حکم یک قاضی آمریکایی ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا، در ماه جاری در دادرسی علیه شرکت پوشاک خود که متهم به تقلب در طرح‌های یک طراح ایتالیایی مشهور است شهادت خواهد داد.

در حکم دادگاه که روز جمعه صادر شد، کاترین فارست قاضی نیویورک، ادعای ترامپ را رد کرد زیرا او باید به دلیل درخواستی که در زمان خود به عنوان یک مقام ارشد کاخ سفید در اختیار دارد، از داشتن مجوز در این مورد معاف شود.
 
قاضی فارست در حکم سه صفحه‌ای خود نوشت: با وجود محدودیت زمانی آشکاری که خانم ترامپ در حال حاضر باید داشته باشد ادعای او مبنی بر اینکه  در موضوع مورد بحث در این پرونده دعوای شخصی دخالت داشته درست است به این ترتیب، او نمی‌تواند از این وضعیت جلوگیری کند.
 
با این وجود، دادگاه زمان رسمی بررسی این مساله را فقط به مدت دو ساعت محدود و تصریح کرد که باید این جلسه دادگاه  در اکتبر سال جاری در واشنگتن برگزار شود.

شرکت ایتالیایی«آکوازورا» مدعی شده که شرکت تولیدی «آی تی کالکشن ال ال سی» متعلق به ایوانکا ترامپ و شرکت تولید کفش «مارک فیشر» که طرح‌های شرکت ترامپ را به بازار عرضه می‌کند، یکی از طرح‌های «اکوازورا» را کپی‌برداری کرده‌اند.

شرکت ایتالیایی مدعی شده که این نخستین بار نیست که مشاور رئیس جمهور ایالات متحده در رابطه با تولید کفش اقدام به تقلب می‌کند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان