arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۶

محاسبه و پرداخت آنلاین فطریه به یک جای مطمئن و نیکوکارانه (+لینک)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرا هزار امید است و هر هزار تویی ...

امسال سومین سالی است که می خواهیم فطریه هایمان را به یک جای مطمئن بدهیم تا علاوه بر پرداخت فطریه، به معالجه بیماران فقیر مبتلا به سرطان سهیم باشیم و بتوانیم جان هایی را نجات دهیم.

بیمارستان و خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (امید) که عهده دار پذیرش و درمان بیماران سرطانی، به ویژه کودکان است، با کمک های مردم فعالیت می کند و تا کنون هزاران بیمار فقیر که هزینه درمان سرطان شان را نداشتند را درمان کرده است، بیمارانی که اگر بیمارستان امید و مردم خیّر نبودند، اینک زنده نبودند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (امید)  سازمانی است مردم نهاد  که در سال 1369 آغاز به کار کرد؛ در سال 92 و در سال  1392 به عنوان یکی از سازمان های مردم نهاد برتر کشور در حوزه سرطان انتخاب، و لوح افتخار و تندیس سازمان جهانی یونسکو را دریافت نمود.
 
همچنین انجمن خیریه امید اولین سازمان مردم نهاد حوزه سرطان کشور است که موفق به دریافت گواهی سازمان اعتباردهیUKAS  انگلستان شده است.

مراجع تقلید نیز اجازه  شرعی اختصاص فطریه به این مرکز درمانی خیریه را صادر کرده اند.

در عید فطر سال 94 کاربران فضای مجازی مبلغ 88 میلیون و 500 هزار تومان فطریه به حساب های این خیریه واریز کردند و این رقم در سال 95 به 162 میلیون تومان رسید.

اگر می خواهید در کارهای فوق و درمان بیماران فقیری که مبتلا به سرطان شده اند، می توانید فطریه امسال خود و هرگونه کمک های مالی دیگر را به طور آنلاین از طریق لینک زیر پرداخت کنید:
 
نظرات بینندگان