arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۶

ترافیک فیروزکوه عادی و روان است/ تردد پرحجم خودروها در هراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس راه شرق استان تهران وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی شرق این استان را تشریح کرد.

به گزارش انتخاب، سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با مهر با تشریح اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار داشت: شب گذشته و با توجه بهع ساعات پایانی تعطیلات عید فطر، شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه بودیم اما امروز ترافیک محورهای مواصلاتی در شرایط عادی به سر می برد.

وی ادامه داد: محور هراز در حال حاضر شاهد تردد پر حجم و روان خودروها در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال است.

محبی اضافه کرد: محورهای فیروزکوه، امام رضا(ع) ، آزادراه تهرام- پردیس و دیگر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در حال حاضر دارای ترافیک عادی و روان هستند و هیچ گره ترافیکی مشاهده نشده است.

وی با اشاره به لغو محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران با توجه به اوضاع عادی تردد در این محورها، گفت: این محدودیت ها مجددا در روزهای پنج شنبه و جمعه اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ضمن توصیه رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اضافه کرد: پلیس در تمام طول محورهای شرق استان تهران حضور داشته و نظارت دقیق بر نحوه تردد خودروها دارد.

وی در پایان ضمن تشکر از احترام گذاشتن رانندگان به قوانین، اظهار داشت: علی رغم حجم بالای خودروهایی که در محورهای شرق استان تهران تردد کردند، حادثه تصادف خاصی در این چند روز، شاهد نبودیم.

نظرات بینندگان