arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۶

برانکو: رفتن طارمی فقدان بزرگی است ولی نباید مانع پیشرفت بازیکنان شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتن طارمی از این تیم می‌گوید باید به بازیکنان این فرصت را بدهیم که اگر پیشنهاد و فرصت خوبی داشتند از آن استفاده کنند گرچه عدم حضور طارمی در پرسپولیس، فقدان بزرگی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتن طارمی از این تیم می‌گوید باید به بازیکنان این فرصت را بدهیم که اگر پیشنهاد و فرصت خوبی داشتند از آن استفاده کنند گرچه عدم حضور طارمی در پرسپولیس، فقدان بزرگی است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نحوه کار بچه‌ها خیلی راضی هستم. مقداری مشکل کوچک داشتم که انصاری و محسن مسلمان مصدومیت کوچکی داشتند. بقیه بازیکنان با حداکثر توان کار می‌کنند و از تلاش‌شان واقعا راضی هستم. هم صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند.
 
سرمربی پرسپولیس درباره ادامه حضور طارمی در پرسپولیس گفت: خبر ندارم که کارش به کجا کشیده است. باشگاه به او این امکان را داده که اگر پیشنهادی دارد و هم باشگاه و هم طارمی راضی  باشند بتواند برود. ما آقای طارمی را درک می‌کنیم. دو سال متوالی بهترین بازیکن ایران و آقای گل لیگ بود. آقای گل لیگ قهرمانان آسیا هم تا به حال هست. طبیعی است که باشگاه‌های مختلف کار او را زیر نظر دارند و برخی از این باشگاه‌ها هم به دنبال جذبش هستند.
 
برانکو در پاسخ به این سوال که نظر خودش درباره ماندن یا رفتن طارمی چیست گفت: طبیعی است که ما می‌خواهیم طارمی بماند اما تکرار می‌کنم که ما باید این امکان را به بازیکن بدهیم که اگر فرصتی دارد از آن استفاده کند و اگر برود قطعا برای ما فقدان بزرگی خواهد بود.
 
او درباره احتمال جذب یک بازیکن عراقی به پرسپولیس گفت: تا جایی که می‌دانم در برخی از کشورها لیگ‌شان هنوز تمام نشده است. ما لیست بازیکنان ‌مان را بسته‌ایم و طی دو سه روز آینده اگر مشخص شود که طارمی رفتنی است و امکان گرفتن بازیکن دیگری را داشته باشیم این کار را می‌کنیم. ما ۵ بازیکن جوان جذب کرده‌ایم وآن‌ها در تمرین‌ها با ما خواهند بود.
 
سرمربی پرسپولیس درباره اردو در اوکراین و بازی دوستانه با استقلال نیز گفت: سه بازی در اوکراین خواهیم داشت و امیدوار هستیم که بازی دوستانه با استقلال هم انجام شود. نمی‌دانیم با چه تیم‌هایی ولی می‌دانیم که سه بازی دوستانه داریم.
 
برانکو درباره سرمربی‌گری علی کریمی در نفت تهران نیز گفت: من یک بار دیگر به علی کریمی تبریک می‌گویم که او می‌خواهد دانش فنی و فوتبالی خودش را به بازیکنان ایرانی و فوتبال ایران منتقل می‌کند. طبیعی است که کار برای او آسان نخواهد بود. اما بهترین آرزوها را برایشان دارم. به جز وقتی که با ما روبه‌رو می‌شود.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره داربی تدارکاتی این تیم با استقلال نیز گفت: بازی ما با استقلال دوستانه است و ممکن است انگیزه‌های مالی هم داشته باشد. از طرفی هم دوست داریم که ایرانیان خارج از کشور هم این فرصت را داشته باشند که دربی را از نزدیک ببینند.
 
او درباره میزان رضایتش از فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: خیلی از نقل و انتقالات راضی هستم و بازیکنانی که می‌خواستیم را گرفتیم. منشا و نعمتی از پیکان، شایان مصلح را از سپیدرود رشت و شجاع خلیل‌زاده را از سپاهان جذب کردیم. بازیکنانی که نیاز داریم و می‌توانند بلافاصله بازی کنند را گرفتیم. به علاوه ۵ بازیکن جوان که جذب کردیم و قطعا چشم‌انداز خوبی برای پرسپولیس ایجاد می‌کنند.
 
برانکو درباره صحبت‌های اخیر سرپرست باشگاه استقلال که گفته بود استقلال مانند پرسپولیس نیست و جو آرامی دارد و حضور رضاییان باعث حاشیه برای آبی‌پوشان نخواهد شد نیز گفت: من متوجه منظور آقای افتخاری نشدم. من این سوال را درک نمی‌کنم و اصلا به من ربطی ندارد. ما نگاه می‌کنیم که روز به روز بهتر می‌شویم و باکیفیت‌تر بازی می‌کنیم. ما فقط به پرسپولیس توجه داریم.
 
سرمربی پرسپولیس درباره دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان نیز گفت: ما در لیگ قهرمانان کیفیت خودمان را نمایش دادیم و نشان دادیم که از هیچ تیمی نه می‌ترسیم و نه باید بترسیم. بازی خیلی سختی مقابل الاهلی خواهیم داشت. این تنها بازی است که آن‌ها می‌توانند عدم موفقیت سال گذشته خود را با برد جبران کنند. بودجه خوبی دارند و مربی اوکراینی خوبی نیز جذب کرده‌اند که ملی‌پوش بوده و بازیکن شناخته شده‌ای بوده است. یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همه تیم‌ها خوب هستند.
نظرات بینندگان