arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۶

وزارت کشور: تلاش کردیم در انتخابات حقی ضایع نشود / امانتدار خوبی بودیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: ما مردم را دسته بندی نمی‌کنیم؛ زیرا آحاد مردم برای ما مهم هستند و باید مطالبات آن‌ها پیگیری شود.

 به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، علی اصغر احمدی معاون‌ سیاسی وزارت کشور  در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در وزارت کشور، اظهار داشت: آن‌چه وزارت کشور در انتخابات شورای شهر  با تدبیر وزیر دنبال می‌کردیم اجرای مُر قانون با هر سختی بود.

وی با اشاره به اینکه با تاکید وزیر کشور در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ایستادگی جدی انجام شده که هیچکس خارج از چارچوب قانون رد صلاحیت نشود، تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را کردیم که حقی از کسی ضایع نشود. این تلاش بخشی از برگ زرین انتخابات بود.

معاون‌ سیاسی وزارت کشور ادامه داد: وقتی رأی دهنده نام نامزدها را بر تعرفه‌ها می‌نوشت در واقع امانتی را به منتخبین می‌سپرد و وقتی تعرفه‌ها را به صندوق می‌انداخت امانتی به دست ما می‌سپرد که ما باید از این  امانت صیانت می‌کردیم.

احمدی تأکید کرد: حضور شما منتخبین شورا در اینجا بیانگر این حس امانت است و اینکه ما امانتدار خوبی بودیم. این امانت  چهار سال دیگر در دست شماست.

معاون‌ سیاسی وزارت کشور اضافه کرد: در این شرایط و بعد از ۲۹ سال از انقلاب باید عقلانی و نتیجه‌گرا عمل کنیم. اعتماد مردم را باید به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی حفظ کنیم و برای این هدف طبق قانون برای تحقق مطالبات مردم اقدام کنید.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: ما مردم را دسته بندی نمی‌کنیم؛ زیرا آحاد مردم برای ما مهم هستند و باید مطالبات آن‌ها پیگیری شود.
نظرات بینندگان