arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۶

با نرم افزار پیام رسان گوگل اشنا شوید: Google Allo+امکانات

Google Allo جدیدترین نرم افزار کمپانی بزرگ گوگل در زمینه پیام رسانی می باشد. گوگل در جریان کنفرانس I\O 2016 از پیام رسان جدید خود رونمایی کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهرداد نوروزی: Google Allo جدیدترین نرم افزار کمپانی گوگل در زمینه پیام رسانی است که در جریان کنفرانس I\O 2016 رونمایی شد. شما از طریق این برنامه می توانید گفتگوی سریع و آسان را تجربه کرده و متن، تصویر و ویدئوهای خود را برای دیگران ارسال کنید.

از ویژگی های Google Allo می توان به محیطی ساده و زیبا ، پشتیبانی از ایموجی، استیکر، عکس، فیلم، پیام صوتی و ارسال موقعیت محل  اشاره کرد. اما مهمترین ویژگی که «الو» را از سایر رقبای خود نظیر واتس اَپ و یا حتی تلگرام متمایز می کند ،  هوش مصنوعی به کار رفته در آن است!

هوش مصنوعی:

هوش مصنوعی در این اپلیکیشن به این شکل کار می کند که پس از دریافت پیامی از کاربر مانند گقتن کلمه ی «Restaurant»، نزدیک ترین رستوران های اطراف کاربر را پیدا می کند. علاوه بر این، خود نرم افزار گزینه هایی را به کاربر پیشنهاد می دهد و مشخصاً این پیشنهادات با توجه به محتوای پیام دریافتی از سوی الو طراحی شده اند. شما با استفاده از این  دستیار هوشمند الو می‌توانید نقشه‌ها، عکس‌ها و یا اخبار را جستجو و ارسال کنید. شما می‌توانید در راه بازگشت به خانه به طور مستقیم به صحبت با دستیارگوگل بپردازید و از مسائل روز، نتایج مسابقات، فیلم‌های روز و… با خبر شوید. درست همانند آن چه که کاربران محصولات اپل با دستیار سیری انجام می‌دهند.

Google Allo، پیام رسانی امن،ساده و قدرتمند

امنیت :

برنامه ی الو به لطف بهره مندی از کدگذاری دوطرفه و پشتیبانی شرکت بزرگ گوگل، امنیت کاربران را تضمین می کنند.
 
الو امکان دو نوع چت  را دارد : گروهی و محرمانه

Google Allo، پیام رسانی امن،ساده و قدرتمند
چت گروهی :

برای شروع کردن چت گروهی ابتدا باید اعضای گروه را انتخاب کنید. سپس می‌توانید یک نام و یک تصویر برای گروه خود انتخاب کنید(همانند تلگرام با این تفاوت که گروهای آن مدیر یا ادمین ندارند)

چت محرمانه:

چت محرمانه این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا پیام‌های حساس خود را با استفاده از رمزنگاری دوطرفه (بین توسعه‌دهندگان برنامه های پیام‌رسان ، برای امن نگه‌داشتن داده‌های کاربران رقابتی وجود دارد و رمزگذاری دوطرفه از لزوم برقراری این امنیت است که نرم افزار الو از آن بطور کامل پشتیبانی می کند.) ارسال کنید تا مطمئن باشید فرد دیگری به آن‌ها دسترسی پیدا نخواهد کرد. همچنین می‌توانید برای پیام‌ها زمانی بین یک هفته تا ۵ ثانیه تعیین کنید تا پس از این مدت به‌صورت خودکار از بین بروند. علاوه بر این چیزی از متن پیام‌هایی که از طریق چت سری ارسال شوند در نوتیفیکیشن گوشی فرد مقابل نمایش داده نخواهد شد تا پیام شما کاملا سری باشد.

استیکر :

مجموعه استیکرهای بسیاری وجود دارد که توسط هنرمنذانی از سراسر دنیا ساخته شده اند. همچنین می توانید مجموعه استیکرهای جدیدی دانلود کنید . برخی از این استیکرها ، تنها استیکر هستند اما برخی از آنها با انیمیشن همراه اند که یک آیکون کوچک برای پخش آن ظاهر می شود. 

Google Allo، پیام رسانی امن،ساده و قدرتمند
کاربران همچنین می توانید درصورت تمایل به جای استفاده از استیکر از تصویر خودتان استفاده کنید و همچنین متن و نقاشی به عکس خود اضافه کنید.

Google Allo، پیام رسانی امن،ساده و قدرتمند
نکته جالب توجه اینکه برای استفاده از برنامه مورد بحث، نیاز به داشتن حساب کاربری گوگل نیست، فقط کافیست با شماره موبایل خود ثبت نام را انجام داده و برنامه را فعال کنید، دقیقا همانند سایر برنامه های پیام رسان !

نظرات بینندگان