arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۶

افزایش تلفات انفجاز گاز در بهبهان/ کشته شدن دو نفر و مجروحیت هفت نفر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از افزایش تلفات انفجاز گاز در بهبهان خبر داد و گفت: تاکنون دو نفر بر اثر این انفجار کشته و هفت نفر دیگر به شدت مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است.

به گزارش انتخاب، شهیار میرخشتی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار کرد: در اولین ساعت صبح امروز و حوالی ساعت 6 صبح بر اثر انفجار گاز در یکی از مناطق بهبهان بلافاصله نیروهای امدادی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران فوریت‌های پزشکی با اعزام چند دستگاه آمبولانس عملیات نجات و انتقال حادثه‌دیدگان این انفجار را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در حادثه انفجار گاز متأسفانه سه خانه تخریب شدو با تلاش فوری ماموران آتش‌نشانی و سایر نیروهای امدادی 9 نفر از شهروندان ساکن در این منازل زیر آور خارج شدند.

میرخشتی افزود: دو نفر از افراد خارج شده به دلیل شدت بالای سوختگی در دم جان سپردند و مابقی نیز بلافاصله به مراکز درمانی بهبهان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: یکی از هفت مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی به دلیل بالا بودن میزان سوختگی و نیاز به مراقبت‌های ویژه به بیمارستان سوختگی اهواز منتقل شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان خوزستان یاداور شد: یکی دیگر از مصدومان نیز حال عمومی وی وخیم است و به دلیل شرایط خاص بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد.
نظرات بینندگان