arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶

نامه اسپانسر به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال؛ نظر صریح و رسمی خود را برای دربی 85 اعلام کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با ارسال نامه‌ای به این دو باشگاه خواستار نظر صریح و رسمی این باشگاه‌ها برای حضور در دربی هشتادوپنج شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس،  با توجه به اخبار ضد و نقیضی که در خصوص لغو یا برگزاری دربی هشتادوپنج در کشور آلمان به گوش می‌رسد امروز از سوی اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نامه‌ای برای مدیران این دو باشگاه ارسال شد و در این دو نامه از مسئولان پرسپولیس و استقلال خواسته شده تا برای جلوگیری از هرگونه ابهام موضع صریح و رسمی خود را در خصوص حضور در دربی هشتادوپنج اعلام کنند.

در این نامه که به امضای شیرازی نماینده حامی مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رسیده و در آن افتخاری مدیرعامل استقلال و طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مورد خطاب قرار گرفتند آمده که تمام ارگان‌های لازم و مسئول موافقت رسمی خود را برای برگزاری دربی هشتادوپنج در آلمان اعلام کردند اما با توجه به تعهدات و هزینه‌هایی که انجام شده طبق قرارداد هر طرفی که این بازی را لغو کند تمامی ضرر و زیان ناشی از آن متوجه آن گروه خواهد بود.
 
طبق اعلام اسپانسر باشگاه پرسپولیس و استقلال دیدار دربی هشتادوپنج در کشور برنامه طبق برنامه روز شنبه 31تیرماه در ورزشگاه بیله‌فلد آلمان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان