arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۶

تشریح جزئیات تیراندازی یک سرباز در پادگان نظامی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرباز ضارب پس از اقدام به تیراندازی به سربازان که در آسایشگاه پادگان خواب بودند، خودزنی کرده و از آنجایی که حال وی وخیم بوده به بیمارستان انتقال داده شده است، بنابراین امکان تحقیق از وی فراهم نیست و تحقیقات اولیه از طریق بازپرس نظامی از اطرافیان صورت گرفته است.

به گزارش انتخاب به نقل از میزان، احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب آبیک با اشاره به انتشار خبری مبنی بر شليك سرباز_وظيفه به هم خدمتی هايش در پادگان اظهار کرد: در اثر این تیراندازی 6 نفر مصدوم شدند و طبق آخرین اطلاعات 3 سرباز کشته شدند. انگیزه فرد هنوز مشخص نیست اما تقاضای انتقالی و رد آن دلیل این اقدام نبوده است.

احمدزاده گفت: سرباز ضارب پس از اقدام به تیراندازی به سربازان که در آسایشگاه پادگان خواب بودند، خودزنی کرده و از آنجایی که حال وی وخیم بوده به بیمارستان انتقال داده شده است، بنابراین امکان تحقیق از وی فراهم نیست و تحقیقات اولیه از طریق بازپرس نظامی از اطرافیان صورت گرفته است.

او گفت: با توجه به اینکه این اتفاق بعدازظهر امروز و خارج از وقت اداری رخ داده، پرونده قضایی فردا در دادسرای نظامی استان ثبت و تحقیقات تکمیلی انجام خواهد شد. اخبار تکمیلی و دقیق تر از طریق سازمان قضایی نیروهای مسلح و رییس کل دادگستری استان قزوین اعلام می‌شود.
نظرات بینندگان