arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶

ویسی: بازی خطرناکی مقابل تراکتور در هفته اول داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است با مشکلات مالی که فصل گذشته رخ داد بازیکنانش در تیم‌های مدعی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان پخش شده‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی درباره نیمه تمام ماندن بازی دوستانه تیمش با ملوان اظهار کرد: ما دوست نداشتیم چنین اتفاقی بیفتد. به هر حال ملوان یکی از تیم‌های دوست داشتنی است ولی متاسفانه این اتفاق افتاد و بازی نیمه تمام ماند.

وی درباره وضعیت استقلال خوزستان، بیان کرد: ۱۷، ۱۸ بازیکن ما جدا شدند و کار خیلی سختی داریم اما بازیکنان‌مان آنقدر انگیزه و نشاط دارند که بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره خداحافظی سیدمهدی سیدصالحی و اظهارنظر این بازیکن که گفته بود یکی از علل خداحافظی‌اش عبدالله ویسی است و ایشان را نمی‌بخشم، تصریح کرد: ‌نظری در رابطه با این اظهارنظر ندارم.  

ویسی درباره وضعیت دانیال ماهینی، توضیح داد: نظر من فایده‌ای ندارد. باید ببینیم قانون در رابطه با مساله پیش آمده چه چیزی می‌گوید. همچنین ما ۲۰ درصد از پول بازیکنان را داده‌ایم و منتظریم ۱۰ درصد دیگر نیز به حساب بازیکنان واریز شود. از وضعیت راضی هستیم؛ باید ۳۰ درصد به آنها پرداخت کنیم که به احتمال زیاد تا پیش از هفته اول این اتفاق رخ دهد.

وی درباره حمایت از استقلال خوزستان، بیان کرد: حتما باید فردی یا شرکتی پیدا شود که از باشگاه حمایت کند تا بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم. خبری از منتفی شدن قضیه پیدا شدن حامی مالی ندارم و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره جدا شدن بازیکنانش، بیان کرد: بازیکنانم در تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان پخش شدند و چاره‌ای هم برای ما باقی نگذاشتند. بازیکنانی که به تیم پیوستند از روی لطف‌شان به استقلال خوزستان بوده و ۹۰ درصد این بازیکنان قراردادشان را سفید امضا کرده‌اند. امیدوارم اتفاقات مالی بد برای ما در لیگ پیش‌رو نیفتد و بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم.

ویسی درباره عملکرد تیمش در لیگ هفدهم، بیان کرد: می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم بار دیگر مردم خوزستان را خوشحال کنیم. علی کریمی نیز با پذیرفتن هدایت نفت تهران کار بزرگی کرده که من باید به خاطر این ریسک بالا به او تبریک بگویم. امیدوارم تیم خوبی در لیگ داشته باشد زیرا اگر تیم‌ها خوب باشند لیگ هم سطح بالایی خواهد داشت.

وی درباره هفته نخست لیگ هفدهم و تقابل تیمش با تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی خطرناکی داریم اما خوبی این بازی این است که در خوزستان برگزار می‌شود و ما می‌توانیم در هفته اول میزبان باشیم. باید پیروز این بازی باشیم تا بتوانیم انگیزه خود را برای ادامه لیگ حفظ کنیم.
نظرات بینندگان