arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۶

مصباحی‌مقدم: دیدار جامعه روحانیت با روحانی را تایید نمی‌کنم/ ریشه خشونت علیه روحانیون باید خشکانده شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: در مورد اتفاق ناگواری که برای یک روحانی در شهرری رخ داد هرگونه اقدام خشونت آمیز نسبت به شهروندان عادی و روحانیون از نظر ما محکوم است.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز، گفت: در این جلسه که با حضور اعضاء برگزار شد بحث در مورد اخبار و مسائل سیاسی و اجتماعی روز صورت گرفت و جامعه روحانیت مبارز وظیفه خود می‌داند نسبت به این اخبار حساسیت داشته باشد  و در مورد آن گفت‌‌وگو کند.

او با اشاره به مطرح شدن بحث مصدومیت روحانی حادثه شهرری در جلسه جامعه روحانیت مبارز، گفت: با توجه به اتفاق ناگواری که برای یک روحانی در شهرری رخ داد، هرگونه اقدام خشونت‌آمیز  نسبت به شهروندان عادی و روحانیون از  نظر ما محکوم است و باید جلو پیدایش و بروز این خشونت‌ها گرفته و ریشه آن خشکانده شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه، این مسائل  خشونت آمیز شایسته ملت و کشور ما نیست، گفت: متاسفانه حادثه مشابهی در جای دیگر نسبت به شخص روحانی دیگری رخ داده است و این مسائل غیرقابل تحمل است و باید مورد واکاوی قرار گیرد و ریشه آن خشکانده شود .

او در پاسخ به اینکه گفته شده دیدار جامعه روحانیت مبارز با آقای روحانی برگزار می‌شود این دیدار چه زمانی است، بیان‌کرد: چنین خبری را تایید نمی‌کنم و توجه داشته باشید که اخبار جامعه روحانیت به صورت رسمی از سوی سخنگو و یا دبیرکل مطرح می‌شود و هیچ‌گونه منشاء خبر دیگری پذیرفته نیست.

نظرات بینندگان