arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۶

نیمار بارسلونا را ترک می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احتمال جدایی مهاجم برزیلی بیش‌تر از ماندن این بازیکن در بارسلونا است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، قضیه نیمار باعث شده است باشگاه بارسلونا در شرایط ویژه‌ای قرار داشته باشد. سه روز پس از منتشر شدن خبر جدایی احتمالی نیمار، هیات مدیره بارسلونا متوجه شده این پیشنهاد جدی است و باشگاه پاری سن ژرمن می‌خواهد ملبغ بند آزادسازی این بازیکن (۲۲۲ میلیون یورو) که سکوت کرده است را پرداخت کند.

جالب این‌جاست نیمار تنها کسی است که در این باره سکوت کرده است. دیروز عصر (پنج‌شنبه) برخی از اعضای اصلی باشگاه در این باره صحبت کردند و کاملا وضعیت بد باشگاه مشخص شد.

خوسپ ماریا بارتومئو هنگام پرواز بارسلونا به نیویورک مورد سوال خبرنگاران قرار گرفت. او فرصت نداشت تا در بارسلونا در نشست خبری شرکت کند. رییس باشگاه بارسلونا زمانی که به نیویورک رسید به آسوشیتد پرس گفت: نیمار در فهرست فروش نیست. او ۲۰۰ درصد می‌ماند. اگر باشگاه را ترک کند مقصر ما نیستیم. پاری سن ژرمن نمی‌تواند چنین مبلغی را پرداخت کند اگر این کار را کند بر خلاف قوانین عمل کرده است.

بارتومئو با توجه به خبرهای موجود توضیح بیش‌تری نمی‌توانست بدهد. از طرفی اونای امری (سرمربی پاری سن ژرمن) در نشست خبری یادآور شد تیمش باید با یکی از پنج بازیکن برتر جهان قرارداد امضا کند.

در میان بازیکنان آبی‌اناری‌ها صحبت از شروع لالیگا بدون نیمار می‌شود. هم‌چنین رادیو مونته کارلو اعلام کرد پدر مهاجم برزیلی امروز عصر در فرانسه با آنترو انریکه (مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی) جلسه خواهد داشت. باشگاه کاتالانی به این موضوع واکنش نشان خواهد داد، البته شاید خیلی دیر.

"شماره یازده را نخرید"

 اگر از بازیکنان پاری سن ژرمن درباره قضیه نیمار سوال شود آن‌ها معتقدند احتمال حضور این بازیکن زیاد است. در بارسلونا این احساس وجود دارد که ماجراجویی مهاجم برزیلی در نوکمپ به پایان رسیده است. حتی کسانی هستند که توصیه می‌کنند پیراهن شماره یازده نیمار را نخرند چون ممکن است تا چند هفته دیگر این شماره به بازیکن دیگری تعلق پیدا کند.

نظرات بینندگان