arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۶
انتقاد منوچهر هادی از شیوه ممیزی سریال «عاشقانه»

مهناز افشار قهر نکرد، شخصیت گیسو قرار بود در قسمت ششم کشته شود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منوچهر هادی کارگردان سریال «عاشقانه» در جدیدترین مصاحبه خود به نکاتی در مورد وضعیت حجاب بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی اشاره می‌کند.

منوچهر هادی درباره حواشی که برای حجاب بازیگران مجموعه «عاشقانه» به وجود آمد، به هفت صبح می‌گوید: «پوشش‌ها همان‌طور است که در فیلم‌هاست. همین الان سریال «شهرزاد» و فیلم «رگ خواب» حجاب‌شان همان است که در «عاشقانه» بود. این مشکل ارشاد است که موی یک بازیگر در فیلم‌ یا سریالی دیده می‌شود اما برای بعضی منع ایجاد می‌شود.»

او همچنین درباره اصلاح‌ حجاب بازیگران این سریال می‌گوید: « وقتی سریال را شرحه شرحه می‌کنند و می‌گویند در این سریال باید موها تو باشد، چاره‌ای نداریم جز اصلاح!»

کارگردان «من سالوادور نیستم» درباره بد بودن اصلاح کامپیوتری حجاب بازیگران «عاشقانه» توضیح می‌دهد:« من همزمان سر فیلمبرداری بودم، تهیه کننده هم کار را رها کرده بود. من هم کار تهیه انجام می‌دادم هم کارگردانی و فشار خیلی زیادی رویم بود و نرسیدم. آقای نجفی در مجموعه هنر نمای پارسیان که فقط کار پخش را باید انجام می‌داد به خاطر این‌که سهمی داشت و اعتبار شرکت برایش مهم بود، خیلی زحمت کشید و من به اعتبار منوچهر هادی، و بازیگران به اعتبار خودشان نگذاشتند کار متوقف شود.»

هادی همچنین درباره شایعه قهر مهناز افشار و در پاسخ به این پرسش که نقش افشار همان جای قصه تمام می‌شد یا خودش تصمیم به ترک این پروژه گرفت، گفت: « نه (گیسو) قرار بود قسمت ششم کشته شود که به قسمت نهم رسید.»

کارگردان «کارگر ساده نیازمندیم» همچنین درباره بازخوردهای محتوایی سریال «عاشقانه» می‌گوید: « از ابتدا تا انتهای فیلمنامه حضور داشتم. (این سریال) ضعف دارد ولی برای من از همه جای دنیا پیام می‌آید که با افتخار این سریال را می‌بینیم که فکر نکنند در مملکت ما همه بدبخت و بیچاره هستند. همه می‌گویند (عاشقانه) اولین سریالی است که اینقدر تمیز است و برخی فکر نمی‌کنند که ایران این شکلی باشد.»

نظرات بینندگان