arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

اخبار تایید نشده از بازداشت سه مداح

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چند روزي مي‌شود كه خبر بازداشت سه مداح، در كانال‌هاي خبري تلگرامي دست به دست مي‌چرخد.

روزنامه «اعتماد» با این مقدمه نوشت: «اين مداحان كه نامشان در خبرهاي منتشرشده در اين كانال‌ها عنوان شده و ما به دليل عدم تاييد اين خبر از سوي مقام قضايي از طرح آن معذوريم، به جرم جاسوسي و ارتباط با موساد و همچنين روابط نامشروع از سوي مرجع قضايي بازداشت شده‌ بودند.

اين خبرها بيشتر از سوي سايت‌ها و كانال‌هايي منتشر شد كه نمي‌توانند به عنوان منبع خبري لحاظ شوند و هر چند با اعلام نشدن حضور آنها در برنامه‌اي به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)، اين شايعه قوت گرفته اما پست غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، به‌گونه‌اي اين خبرها را مورد تاييد قرار داد.

او هم در حساب توييتر خود و هم در صفحه اينستاگرام خود عنوان كرد كه «مداحان حامي رقيب انتخابات به جرم جاسوسي براي اسراييل و روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه مي‌افتند زندان!». جعفرزاده البته با حامي رقيب دانستن اين مداحان و برجسته‌كردن جرم جاسوسي از سوي آنان، كنايه‌اي هم به رسانه ملي زد. آنجا كه شبكه خبر براي محمدجواد ظريف عنوان وزير امورخارجه امريكا را - چه از روي سهو چه از روي عمد - انتخاب كرد، مورد نقد اين نماينده اصولگراي مجلس قرار گرفت. جعفرزاده در پست ديگر خود در توييتر اظهار كرد: «آن وقت وزير امور خارجه با غيرت و متدين و وطن‌پرست ايران در رسانه ملي، امريكايي ناميده مي‌شود!».

با اين حال و با انتشار گسترده خبر بازداشت سه مداح، بايد منتظر پاسخ دادستاني تهران ماند.»
نظرات بینندگان