arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

مهران مدیری: از سال ۸۸ مدت ۵ سال در تلویزیون نبودم/ گروهی هرچه از دهانشان درمی‌آید به من می‌گویند

مهران مدیری که این روز‌ها فیلم ساعت ۵ عصر وی روی پرده رفته، در تازه‌ترین برنامه‌ دورهمی از سیاسی نبودن خود سخن گفته و اینکه به سفارش هیچ حزب، شخص یا گروهی انتقادات خود را مطرح نمی‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهران مدیری که این روز‌ها فیلم ساعت ۵ عصر وی روی پرده رفته، در تازه‌ترین برنامه‌ دورهمی از سیاسی نبودن خود سخن گفته و اینکه به سفارش هیچ حزب، شخص یا گروهی انتقادات خود را مطرح نمی‌کند.

 به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، مهمان شب گذشته شامگاه جمعه ۳۰ تیر ماه برنامه دورهمی روشنک عجمیان بود و ویژگی برنامه در این بود که این‌بار مهمان از مهران مدیری سوال می‌کرد.

مدیری در پاسخ به این سوال که بخشی از حرف‌های شما در قالب پلاتو کاملا سیاسی است و آیا این حر ف‌ها هدفمند است، گفت: من از سال ۸۸ تا سال ۹۳ اصلا در تلویزیون نبودم و هیچ جا نقدی مطرح نمی‌کردم. در فضای مجازی هم نبودم پس چرا به من می‌گویند که تو سالهاست انتقاد می‌کنی. من ۲ سال است که با ساخت برنامه درحاشیه و دورهمی به تلویزیون آمدم.

 وی ادامه داد: دیگران هم نقد می‌کنند و حرف می‌زنند اما تا من یک حرفی می‌زنم هر دو جناح سیاسی به من حمله می‌کنند درحالیکه آنچه که من می‌گویم مسائلی است که به ذهنم می‌‌آید.

 مدیری ادامه داد: من چیزهای که درباره مسائل اجتماعی و مشکلات مردم به ذهنم می‌رسد را می‌گویم و وظیفه خودم می‌دانم که آنها را بگویم زیرا یک تریبونی در اختیار دارم و باید حرف مردم را در این تربیون بگویم.

 وی با تاکید بر اینکه طرفدار هیچ جناح سیاسی نیست، افزود: اینکه از جایی خط می‌گیرم یا از جایی به من گفته‌اند چنین حرف‌هایی بزنم یا تلویزیون به من گفته این حرف‌ها را بگویم، اصلا صحت ندارد.

مدیری افزود: اینکه من طرفدار یک جناح یا دشمن یک جناح دیگر هستم درست نیست. قرار است که همه تحمل داشته باشیم و انتقادپذیر باشیم هرچند برخی از کسانی که این حرف‌ها را می‌شنوند، انتقادپذیر نیستند و هر چه از دهانشان درمی‌آید به من می‌گویند. اما اگر قرار باشد من انتقاد کنم و شما انتقادپذیر نباشید پس فرق بین من و شما چیست؟ من فقط مشکلات مردم را می‌گویم.
نظرات بینندگان