arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

روایتی از جلسه فراکسیون مستقلان با رئیس جمهور/ روحانی گفت 50 درصد کابینه دوازدهم، کابینه قبلی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون مستقلان ولایی مجلس، جلسه اعضای فراکسیون متبوعش با رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح جلسه امروز (شنبه 31 تیر) اعضای فراکسیون متبوعش با رئیس‌جمهور، اظهار داشت: این جلسه به منظور مشورت رئیس‌جمهور با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی برای چیدمان کابینه دوازدهم برگزار شد.

وی تصریح کرد: آقای روحانی در این جلسه گفت که پنجاه درصد کابینه دوازدهم، کابینه قبلی است و 50 درصد کابینه تغییر می‌کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی اظهار داشت: رئیس‌جمهور گفت که تلاش می‌کنیم حضور زنان در کابینه دوازدهم قوی‌تر و پر پر‌رنگ‌تر باشد.

لاهوتی تصریح کرد: رئیس‌جمهور درباره اهداف دولت دوازدهم عنوان کرد، ساماندهی نظام بانکی، بیکاری، ساماندهی وضعیت موسسات مالی و اعتباری، صیانت از محیط زیست، افزایش سرمایه‌گذاری خارجی، پیگیری سیاست اقتصاد مقاومتی، از جمله مهمترین اهداف دولت دوازدهم است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در این جلسه گفت که تلاش می‌کنیم سن کابینه را کاهش دهیم و تاکیدمان این است که وزرا از معاونان و مشاوران جوان استفاده کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس درباره شاخص‌های رئیس‌جمهور برای انتخاب وزرا، تصریح کرد: تعهد، تخصص و تجربه از جمله شاخص‌های رئیس‌جمهور برای انتخاب وزرا است.

لاهوتی با اشاره به بخش پایانی این جلسه، عنوان کرد: در پایان جلسه اعضای فراکسیون نیز نظرات خود را مطرح کرده و از اینکه رئیس‌جمهور درباره انتخاب اعضای کابینه با فراکسیون‌های مجلس مشورت خواسته، استقبال کردند.
نظرات بینندگان