arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

محرومیت سه استقلالی از همراهی تیمشان در مسابقات رسمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته انضباطی از محرومیت سه بازیکن باشگاه استقلال تهران خبر داد.

به گزارش انتخاب، اسماعیل حسن‌زاده در خصوص بازیكنان استقلال كه به تیم ملی امید دعوت شده و از حضور در اردوی تیم ملی امید استنكاف كرده بودند، گفت: با توجه به شكایتی كه سرپرست تیم ملی امید، دپارتمان جوانان، كمیته جوانان و سازمان تیم‌های ملی به عمل آورده‌اند و سرپرست دبیركلی فدراسیون نیز جهت رسیدگی به كمیته انضباطی این شكایت را امروز (٣١ تیرماه) در اختیارمان قرار داد و با توجه به مفاد شكایت و مطالبی كه وجود داشت، اولا رسیدگی به این شكایت با دعوت از مقامات باشگاه استقلال و بازیكنان خاطی كه تیم ملی امید را تحریم كرده‌اند، در آینده به عمل می‌آید. یعنی وقت رسیدگی تعیین می‌شود و باشگاه به همراه بازیكنان می‌توانند در خصوص شكایت مقامات فدراسیون دلایل تحریم تیم ملی امید را مطرح و از خود دفاع كنند.

وی ادامه داد: اما با توجه به جایگاه تیم ملی و تخلف بازیكنان و باشگاه و همچنین با توجه اینكه طبق ماده ٨٣ آیین‌نامه انضباطی، باشگاه نیز نمیتواند از چنینی بازیكنانی (كه تیم ملی را تحریم كرده‌اند) در مسابقات خود استفاده كند، كمیته انضباطی با استفاده از اختیارات قانونی و استناد به ماده ٣٢ آیین‌نامه انضباطی، دستور موقت محرومیت مهدی قائدی، امید نورافكن و سیدمجید حسینی از مسابقات رسمی باشگاه استقلال را اعلام می‌كند. بدیهی است كه حكم نهایی پس از رسیدگی و شنیدن دفاعیات باشگاه و بازیكنان صادر خواهد شد.

حسن‌زاده در پایان گفت: هفته آینده، نهم مرداد، مدیرعامل یا نماینده تام‌الاختیار باشگاه استقلال به همراه سه بازیكن فوق با دعوت كمیته انضباطی باید حضور داشته باشند و توضیحات خود را ارائه كنند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان