arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

محمود عباس: هماهنگی امنیتی را با رژیم صهیونیستی متوقف کردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه تاکید کرد که این تشکیلات هماهنگی امنیتی را با رژیم صهیونیستی متوقف کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، عباس افزود: تصمیمی که در مورد توقف انواع هماهنگی امنیتی یا سایر هماهنگی ها گرفته شده است، در هیچ شرایطی آسان نیست، ولی اسرائیلی ها باید بدانند که آنها هستند که بازنده خواهند بود، چرا که ما وظیفه خطیری در حمایت از امنیت خود و آنها داریم.
 
عباس روز جمعه در پی درگیری های خونین میان نظامیان صهیونیستی و شهروندان فلسطینی، از توقف همه تماس ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.
 
رئیس تشکیلات خودگردان با پیش بینی شرایط بسیار دشوار در آینده گفت: ما تصمیم های بیهوده نمی گیریم، بلکه تصمیم هایی حساب شده است که امیدواریم منجر به تحقق نتیجه مورد نظر شود.
 
وی تاکید کرد: تصمیم به توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی توسط رهبران فلسطینی گرفته شده است.
 
روز جمعه میان نیروهای اشغالگر و نمازگزاران فلسطینی که قصد برگزاری نماز جمعه را در محوطه مسجد الاقصی داشتند، در مقابل باب الاسباط درگیری به وقوع پیوست و نیروهای اشغالگر مانع ورود نمازگزاران به مسجد شدند. سه نفر نیز در این درگیری ها شهید شدند.
 
هفته گذشته نیز نیروهای رژیم اشغالگر قدس مانع برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی شدند.
 
جمعه پیش، پس از شهادت سه فلسطینی به وسیله نظامیان اسرائیل، صهیونیست ها به بهانه اقدام به حمله مسلحانه درهای مسجدالاقصی را بسته و اقامه نماز جمعه در آن ممنوع اعلام کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته اعلام کردند که فلسطینی ها برای ورود به مسجدالاقصی باید از گیت های بازرسی الکترونیکی عبور کنند، اما مردم فلسطین به شدت به این اقدام واکنش نشان داده و اعتراض کردند، اعتراض ها همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان