arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶

اگر نمی خواهید سامسونگ و ایفون بخرید، این گوشی ها را بخرید / قیام چینی ها علیه غول های موبایل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وقتی صحبت از گوشی های هوشمند می شود، معمولا اکثر مردم اپل وسامسونگ را مد نظر دارند اما از سوی دیگر گوشی هایی مانند Huawei، OnePlus و Xiaomi در کشور چین ساخته شده اند و روز به روز با افرایش فروش مواجه اند.

به گزارش «انتخاب»؛ عمده ترین دلیلی که میتوان برای این امر در نظر گرفت، قیمت بسیار کم است. از لحاظ فنی اما لازم است تا چند گوشی از شرکتهای چینی را به شما معرفی کنیم.این گوشی ها میتوانند تهدیدی برای شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ باشند.

گوشی قدرتمند OnePlus 3T با 6GB RAM و یک صفحه 5.5 اینچی AMOLED.

گوشی Huawei P9 با قابلیت تنظیم دوگانه تک رنگ و چند رنگ که امکان عکاسی و فیلم برداری در سطوح مختلفی از نور  را ممکن میسازد. و البته گوشی Motorola G5 Plus ! بله درست است Motorola که Razr را طراحی کرده بود توسط Lenovo چینی خریداری شده است. مدل G5 تنها 229 دلار قیمت داشته و دارای یک صفحه 5.2 اینچی، یک پردازنده 8 هسته ای و یک دوربین 12 اینچی است.

با این همه، یک مشکل وجود دارد. بسیاری ازاین گوشی ها در سرویس های شبکه T و AT قادر به فعالیت هستند. بنابراین اگر سرویس شما Sprint (S) و یا Verizon (VZ) داشته باشد با مشکل مواجه خواهید شد.

در آخر اگر نمیتوانید یا نمیخواهید از بین سامسونگ و اپل گوشی انتخاب کنید، چینی ها گزینه های زیادی در بازار برای شما دارند.

نظرات بینندگان