arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶

چرا استقلال به تیم امید بازیکن نداد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
از ساعت ۱۲ ظهر دیروز سرپرست،‌ سرمربی و سه بازیکن تیم استقلال با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دلایل نرفتن سیدمجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی به اردوی تیم امید به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش انتخاب، روزنامه خبرورزشی نوشت: نصرالله عبداللهی، علیرضا منصوریان، حسینی، نورافکن و قائدی در حضور مسئولان کمیته انضباطی توضیحات خود را ارائه کردند. بازیکنان اظهار داشتند تحت قرارداد باشگاه هستند و نمی‌توانستند بدون اجازه سرمربی عازم قرقیزستان شوند. عبداللهی و منصوریان هم گفتند قرار بود استقلال در آلمان با پرسپولیس بازی کند، مصدومیت پادوانی و مکویان باعث شد آن‌ها فقط منتظری و مجید حسینی را داشته باشند.
 
مصدومیت ابراهیمی و فرشید باقری هم دست‌شان را برای پست هافبک دفاعی خالی کرده بود و فقط امکان استفاده از نورافکن و روزبه چشمی وجود داشت و به مربیان امید اطلاع داده شد مخالفتی با سفر قائدی و آرمین سهرابیان به قرقیزستان ندارند اما پیروانی در پاسخ گفته بود اگر قرار باشد دو بازیکن استقلال را ببرد حسینی و نورافکن خواهند بود. منصوریان با اشاره به سفر امید نورافکن به کره جنوبی اظهار داشت: برای بازی استقلال و العین امارات و در پست هافبک دفاعی فقط امید نورافکن را داشت اما اجازه داد با تیم ملی جوانان به کره جنوبی برود و مجبور به استفاده از هرایر مکویان در پست غیرتخصصی شد و عواقب حضور نورافکن در اردوی تیم جوانان یک شکست ملی تلخ با نتیجه ۶ بر یک برابر العین شد اما هرگز اعتراض نکرد چون نورافکن را برای بازی‌های رسمی تیم جوانان به تورنمنت کره جنوبی فرستاد که جوانان در آن مسابقات به موفقیت نرسید و این وسط هم تیم جوانان به توفیقی نرسید هم استقلال یک لطمه بزرگ بین‌المللی خورد. بازی استقلال و پرسپولیس حتی اگر دوستانه باشد برای میلیون‌ها هوادار آبی اهمیت خاصی دارد و نمی‌توانست ریسک کند و مجید حسینی و نورافکن را برای شهرآورد به آلمان نبرد بعد هم که متوجه لغو شهرآورد شد خواست این بازیکنان را به قرقیزستان بفرستد اما گفتند یک بازی مانده و دیگر احتیاجی به حضور آن‌ها ندارند! عبداللهی سرپرست استقلال هم تأکید کرد این باشگاه همواره مساعدت کرده و حسن نیت خود را نشان داده و نباید در آستانه آغاز لیگ هم به استقلال و هم به ۲، ۳ جوان لطمه زد. جالب اینجاست که آرمین سهرابیان یکی از بازیکنان محروم استقلال در موضوع تیم امید بود که دیروز به بازی گرفته نشد.
نظرات بینندگان