arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

رییس جمعیت هلال احمر دزفول: زنده بودن دو گردشگر مفقود دز بعید است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمعیت هلال احمر دزفول با بیان این‌که با گذشت 10 روز از حادثه دز عملیات جستجوی دو گردشگر مفقود باقی مانده همچنان ادامه دارد، گفت: زنده بودن این دو گردشگر بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش انتخاب، عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت عملیات جستجوی دو گردشگر مفقود حادثه دز، اظهار کرد: پس از کشف جسد یکی از گردشگران این حادثه در منطقه اشکفت بلنده رودخانه دز در روز پنج‌شنبه (5 مردادماه)، احتمال وجود دو گردشگر دیگر در همین منطقه قوت گرفت. بنابراین اکیپ‌های هلال احمر، نیروهای محلی و اکیپ‌های امداد و نجات و غواصان آتش‌نشانی دزفول پایش و جستجوی خود را در محدوده بین پایین‌دست منطقه چال کندی و پارک دولت متمرکز کردند.

وی ادامه داد: البته غواصان آتش‌نشانی همچنان در منطقه چال کندی در جستجوی گردشگران مفقود به آب می‌زنند. شب گذشته نیروهای محلی امداد و نجات تا حدود ساعت 3 بامداد امروز در منطقه گشت شبانه داشتند و از صبح امروز نیز مجددا عملیات جستجو آغاز شد.

رییس جمعیت هلال احمر دزفول عنوان کرد: به جرات می‌توان گفت که هیچ نقطه‌ای از منطقه چال کندی اعم از کول‌ها، دره‌ها و غارها نمانده است که اکیپ‌های امداد و نجات و نیروهای محلی برای جستجوی گردشگران مفقود آن را پایش و رصد نکرده باشند.

رضایی ادامه داد: با توجه به بالا آمدن جسد تورلیدر حادثه دز روی آب رودخانه در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، چنین احتمالی برای دو گردشگر مفقود دیگر نیز وجود دارد و با توجه به این اتفاق، زنده بودن این دو گردشگر بعید به نظر می‌رسد. در هر حال عملیات جستجوی مفقودان ادامه دارد و آتش‌نشانی دزفول و نیروهای محلی و هلال احمر پای کار هستند.
نظرات بینندگان