arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

گمانه زنی درباره ترکیب کابینه دوازدهم ممنوع!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای از فعالین رسانه‌ای کشور خواست تا از هرگونه گمانه زنی درباره ترکیب کابینه دوازدهم تا زمان قطعی شدن خودداری کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: در طی روزهاي اخیر، شاهد افزایش مطالب غير موثق در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در مورد چیدمان اعضای کابینه دولت دوازدهم هستیم که در قالب گمانه زني ها و شنيده ها، به انتشار اخبار بدون هویت و فاقد استناد می پردازد و شائبه ساماندهی این اقدامات را بیش از پیش نمایان می سازد.

در پي انتشار اخبار متعدد و ناصحیح در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی مبنی بر حضور جناب آقای مرتضی بانک در مناصبي از قبیل وزارت كار و امور اجتماعي، رئيس دفتري رييس جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان امور اداري و استخدامي، سازمان مناطق آزاد و غيره به اطلاع هموطنان عزیز می رساند چنین گمانه زنی هایی نه تنها تهي از واقعيت است بلكه اساسا با هدف تخريب شخصيت ايشان و مشغولیت سازی برای نهاد ریاست جمهوری اتفاق مي افتد.

انتخاب مديران ارشد دولت تدبير و اميد از اختيارات رياست محترم جمهور است و ضروری است با ایجاد فضای آرام و مناسب، جناب آقاي دكتر روحاني را در اين خصوص، یاری نمود تا كابينه اي همسو با اهداف اعلامی ايشان و بر آمده از اراده مردم شریف ایران براي نيل به اهداف عالي دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستاي حل مشكلات جامعه تشكيل شود.

قطعا تصميمات رييس جمهور محترم بر اساس كار كارشناسي، مشورت با گروه ها، افراد موثر و ذي صلاح، و در نهايت با در نظر گرفتن مسائل و مصالح كلي نظام انجام مي گيرد كه ان شالله اين تصميمات مورد وثوق و تاييد مجلس محترم نيز قرار گيرد.

در پايان ضمن تشكر از پیگیری ها و فعالیت های اهالی رسانه، از فعالين این حوزه در خواست مي شود با درك شرايط موجود از انجام هرگونه "گمانه زني" در اين زمينه خوداري شود.

دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری
نظرات بینندگان