arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با «انتخاب»:

آقای روحانی! ربیعی را معرفی نکنید / در شستا چه خبر است؟ با وام های آنچنانی چه کرده اید؟ / مدارک کافی برای اثبات بی کفایتی ربیعی دارم/ فضای مجلس هم نسبت به او منفیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: آقای روحانی! ربیعی را معرفی نکنید / در شستا چه خبر است؟ با وام های آنچنانی چه کرده اید؟ / مدارک کافی برای اثبات بی کفایتی ربیعی دارم 
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس فضای خانه ملت را نسبت به علی ربیعی منفی توصیف کرد.

دکتر عزیزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «انتخاب» با اشاره به برخی گمانه زنی ها در مورد احتمال معرفی مجدد ربیعی به عنوان وزیر رفاه گفت: اگر ربیعی به‌عنوان وزیر کار به مجلس معرفی شود علی‌رغم ارادتی که به دولت دارم به‌ عنوان مخالف ربیعی با توجه به کارنامه‌ای که دارد اظهاراتی خواهم داشت.

وی افزود: از این‌رو بنده معتقدم ربیعی نباید به مجلس معرفی شود.

عزیزی ضمن انتقاد از مدیریت ربیعی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل بی کفایتی در نظارت و مدیریت " شستا "، در حال حاضر این مجموعه به جای سوده دهی، زیان می دهد.

وی تصریح کرد: " شستا " که می بایست دست توانمند سازمان تامین اجتماعی در درآمدزایی باشد با جایگزینی مدیران متعدد، از کنترل و مدیریت خارج شده و دیگر نمی توان هدایتش کرد.

عزیزی ادامه داد: این مجموعه با دریافت وام های آنچنانی، به جای ایجاد اشتغال، سرمایه های سازمان تامین اجتماعی را که می توانست در راستای درمان و احیای بخش سلامت هزینه شود، تهدید می کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: شستا چهار هزار میلیارد تومان وام از یک بانک برداشت کرده در حالی که امروز باید وام به جاهای مختلف بدهد. مدیران شستا پاسخ دهند که اکنون با این پول چه کرده‌اند و کجا هزینه شده است؟ 

وی در پایان تاکید کرد: در صورت معرفی ربیعی، مدارک کافی برای اثبات حرف‌های خودم در رابطه با بی‌کفایتی او ارایه خواهم کرد. انتظار داریم که رئیس جمهور اصلا ربیعی را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی نکند.
نظرات بینندگان