arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

معاون امنیتی استانداری تهران: پیش بینی‌های اطلاعاتی در مراسم تحلیف دال بر وضعیت سفید است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران درباره تدابیر امنیتی در برگزاری مراسم تحلیف اظهار داشت: برقراری امنیت مراسم تحلیف در اختیار سپاه و قرارگاه ثارالله است.

به گزارش انتخاب، وی افزود: باید برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور که دارای اهمیت بسیاری است، تدابیر امنیتی را به دقت اعمال می‌کردیم بنابراین این موضوع از هفته‌های گذشته مورد توجه قرار گرفت و تدابیر امنیتی لازم هم اتخاذ شد.

همدانی ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی میان سپاه پاسداران و قرارگاه ثارالله برقرار شد تا تدابیر امنیتی مراسم تنفیذ و تحلیف برگزار شود همچنین نیروی انتظامی، قوه قضاییه وزارت اطلاعات، مراکز امنیتی مرتبط با شورای تامین و استانداری تهران چندین جلسه هماهنگی را برگزار کردند و تلاش کردیم از تجربیات گذشته خود بخوبی استفاده کنیم.

معاون امنیتی استاندار تهران خاطر نشان کرد: همه احتمالات بحث‌های امنیتی که وجود داشت از قبیل اینکه خدایی ناخواسته گروه‌های تروریستی و تکفیری قصد انجام اقدامی داشته باشند را پیش بینی کردیم و نسبت به آنها فعال شدیم.

وی یادآور شد: سایر اقدامات لازم دیگر مثل تعطیلی شهر تهران را پیش بینی کردیم تا بتوانیم مسائل امنیتی را بهتر کنترل و در جابه‌جایی میهمانان هم حفاظت خوبی اعمال کنیم.

معاون امنیتی استاندار تهران تصریح کرد: اکثر هماهنگی‌ها به نتیجه خوبی رسیده و خوشبختانه توانستیم شهر تهران را از آسیب‌های احتمالی از جمله حضور معتادان، متکدیان و اتباع افغانی پاکسازی کنیم.

همدانی با بیان اینکه پیش بینی‌های اطلاعاتی در این مراسم دال بر وضعیت سفید و خوب است، گفت: اقدامات امنیتی بعد از مراسم تحلیف به پایان نمی‌رسد بلکه تا چندین روز پس از پایان این مراسم همین ملاحظات امنیتی را اعمال خواهیم کرد.
نظرات بینندگان