arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰

شايعه شکايت دوباره دايي از مايلي کهن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد مايلي کهن که در ابتداي اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر از سوي حبيب کاشاني به عنوان مدير فني پرسپوليس انتخاب و معرفي شد، تنها 4 هفته توانست در اين تيم دوام بياورد و البته خداحافظي اش از اين پست نيز با انتقاد شديد از برخي اهالي فوتبال همراه شد.

به گزارش انتخاب؛ او در مصاحبه اش دايي را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تلويحا او را به دروغ گويي متهم کرد. علي دايي نيز سکوت نکرد. سرمربي راه آهن در واکنش به اظهارات مايلي کهن گفت: «حرف هاي مايلي کهن برايم ارزش ندارد که بخواهم جوابش را بدهم.» حالا چند روز از اين نزاع سخت مي گذرد.

تازه ترين خبرها درباره اين نزاع حاکي از آن است که علي دايي قصد دارد از محمد مايلي کهن شکايت کند.او پيش از اين هم از مايلي کهن شکايت کرده بود و برنده دادگاه شده بود. طوري که طبق حکم دادگاه مايلي کهن ديگر حق مصاحبه نداشت اما اين اتفاق از سوي حاجي مايلي ناديده گرفته شد هر چند که رسانه هاي ورزشي نيز به بهانه هاي مختلف سراغ مايلي کهن رفتند تا با او گفتگو کنند.

وقتي مايلي کهن سرمربي تيم ملي شد، سعي کرد دايي را به طور حضوري ببيند و از او طلب بخشش کند اما اين اتفاق رخ نداد تا سرمربي وقت تيم ملي در برنامه ورزش و مردم از دايي عذرخواهي کند؛ دايي نيز در واکنش به اين عذرخواهي از پس گرفتن شکايت خود خبر داد.گفته مي شود که علي دايي به شدت بابت برخوردها و اتهام هاي مايلي کهن عصباني است و قصد دارد دوباره از او شکايت کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
lمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
0
1
موضوع مهم وتازه نیست بگذاریم بزنن توسرهم این هم متاسفانه روش جدیدخبرسازشدن هست .برخی خبرنگاران هم بزرگشون میکنند.
نظرات بینندگان