arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰

شیعه شدن یك مسیحی،شب شهادت امام علی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر كربلای معلا حاكی از آن است كه یك شهروند مسیحی عراقی در شب شهادت أمیرالمؤمنین علی (علیه السلام) با حضور در حرم سید و سالار شهیدان، أباعبدالله الحسین (علیه السلام) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه گروید.

در همین راستا "علی عارف الموسوی" از مسئولان بخش فرهنگی آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) پس از اعلام این خبر، گفت: نام این شهروند مسیحی "عمر عصام جرجیس" است. او با زبان روزه به حرم أباعبدالله (علیه السلام) آمد و به دین اسلامی و مذهب شیعه اثنی عشری گروید.

"علی عارف الموسوی" در ادامه افزود: این جوان تازه شیعه شده، درگذشته زمینه مناسبی برای تغییر دین و مذهب خود داشت زیرا پیش از این دو تن از خاله های وی به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده بودند و به مرور زمان روی او تأثیر گذاشته بودند. او با آغوشی باز دین مبین اسلام و مذهب اهل بیت (علیهم السلام) را پذیرفت.

او همچنین گفت: "عمر عصام جرجیس" اطلاعات خوبی در مورد دین اسلامی و مذهب تشیع داشت زیرا با خاله ها و دوستان خود صحبت های زیادی كرده بود اما با این حال برخی ضروریات مانند چگونگی نماز خواندن و روزه گرفتن و دیگر واجبات دینی را برای او شرح دادیم. پس از آن او به زیارت أباعبدالله الحسین (علیه السلام) رفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
0
0
آفرین که بهترین و کاملترین دین رو انتخاب کرد و آخرت خودش رو آباد کرد و به راه راست هدایت شد.
ترابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
0
0
از این خبر خوشحال شدم مرحبا انتخاب.
نظرات بینندگان