arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

دست این دختر یتیم را بگیریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زهرا دختر یتیمی است که از ۶سالگی از نعمت پدر محروم شد .باتوجه به اینکه دختر بزرگ خانواده بوده و برادر هم ندارند، از همان دوران کودکی با پشتوانه مادرش تامین  معاش خود وسه دختر دیگر خانواده را برعهده گرفتند . این درحالیست یکی از خواهرانش کم بینا بوده ودر طول این مدت مجبور به تامین هزینه های درمان ایشان هم شده اند.

از چند سال گذشته مادر تنها تکیه گاه خانواده هم به بیماری سرطان مثانه مبتلا شده است ،به سفارش پزشک بمنظور تسهیل روند درمان مادرش نبایستی از بیماریش مطلع می شد. به این منظور این دختر مجبور شد در خفا وبدون اطلاع مادرش تسهیلات بانکی که بمنظور اشتغال از صندوق امید دریافت نموده بود  صرف هزینه های درمان مادرش نماید.

با افزایش هزینه ها و تلاش برای نجات مادر بعنوان تنها سایه موجود بر سر این خانواده بی پناه ،مجبور به دریافت یک وام دیگر از بانک می گردد ،اکنون وضعیت مادرش رو به بهبودیست، اما این دختر مانده است وکلی بدهکاری معوق و فشار مضاعف بانک وضامنین برای تسویه دیونش.

ما می خواهیم به یاری شما وبرای حفظ آبروی این دختر یتیم ،دست این دختر آبرومند را بگیریم. برای تسویه بدهی ۱۰میلیون تومانی این دختر یتیم منتظر دستان سخاوتمند شما می مانیم.

گزارش عملکرد سه ماهه

تنها بایاری شما می توانیم شادی را به خانواده محرومین هدیه کنیم

شماره حسابها

شماره کارت بانک ملت:۶۱۰۴۳۳۷۷۴۰۰۹۲۶۵۳
شماره حساب بانک ملت:۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
شماره کارت بانک ملی : ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴
شماره حساب بانک ملی :۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰
شماره شباIR310120020000005898771465
 
بصورت آنلاین هم میتوانید کمک کنید

نظرات بینندگان