arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

انفجار یک ساختمان ۶ طبقه در بلوار فردوس غرب/ سوختگی ۳ نفر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان ۶ طبقه در بلوار فردوس غرب خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه، سه نفر دچار مصدومیت و سوختگی شدند.

به گزارش انتخاب، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر انفجار در یک منزل مسکونی در بلوار فردوس غرب درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 12:01 امروز انفجار در یک منزل مسکونی در بلوار فردوس غرب، خیابان شاهین جنوبی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه، ساختمان 6 طبقه 16 واحدی بود که در طبقه اول در یک واحد 70 متری انفجار رخ داده بود.

وی خاطرنشان کرد: کارگران در این واحد مشغول ایزوگام‌کاری بودند که به علت نشت گاز از پیک‌نیکی کوچکی که در مجاورت شعله قرار داشت انفجار به وقوع پیوسته بود همچنین این حادثه خوشبختانه منجر به بروز آتش‌سوزی نشده بود اما دیوارهای این واحد و در و پنجره‌های واحدهای کناری شکسته و تخریب شده بود.

وی با اشاره به مصدومیت و سوختگی سه کارگر در این حادثه تصریح کرد: آتش‌نشانان مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند همچنین محل حادثه پس از ایمن‌سازی کامل به عوامل شهرداری تحویل داده شد و آتش‌نشانان در ساعت 13:10 به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.
نظرات بینندگان