arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

علم‌الهدی: ریزش‌ها در جریانات سیاسی نتیجه کمبود اخلاص است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: کمبودهایی که بعضاً در مسیر خدمت رسانی مشاهده می‌کنیم به دلیل این است که کمبود اخلاص محسوس است.

 به گزارش انتخاب، سید‌احمد علم‌الهدی در همایش تعالی سیاسی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه تهران اظهار داشت: اصل اخلاص و خدمت به خدا از روی اخلاص باید همواره مدنظر قرار گیرد و کمبودهایی که بعضاً در مسیر خدمت رسانی مشاهده می‌کنیم به دلیل این است که کمبود اخلاص محسوس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی افزود: اگر دقت کنیم، هرجا که اخلاص کمرنگ شده ‌به همان میزان ضریب مشکلات افزایش پیدا کرده و حتی ریزش‌هایی که در جریانات سیاسی انقلابی نیز صورت می‌گیرد عمدتاً از همین ناحیه است.

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به طلاب و نخبگان حوزوی حاضر در این جمع افزود: گوشه‌نشینی و درس خواندن تنها وظیفه طلاب و نخبگان نیست و نباید تصور کرد که طلابی که به‌عنوان نوکر امام زمان(عج) پیشگام هستند، صرفا باید درس بخوانند و نسبت به مصیبت‌ها و بلایای جهان اسلام بی‌تفاوت باشند.

وی ادامه داد: دشمن در سال‌های اخیر با اهانت‌هایی که به ائمه اطهار(ع) صورت داده است، راه و مسیر خود را برای مقابله مشخص کرده و طلاب و نخبگان باید در این زمینه هوشیار باشند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان