arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

مارتین شولتز: من صدر اعظم آلمان خواهم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات با وجود شرایط بدی که با توجه به نظر سنجی‌ها دارد، درباره پیروزی خود در انتخابات پارلمانی آینده آلمان ابراز اطمینان کرد.

به گزارش انتخاب، "مارتین شولتز"، نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات حدود6 هفته مانده تا انتخابات پارلمانی آلمان با وجود وضعیت نامناسبی که با توجه به نتایج نظر سنجی ها دارد درباره پیروزی خود در این انتخابات ابراز اطمینان کرده و گفت: من صدر اعظم آلمان خواهم شد.

وی در این باره گفت که من انتظار دارم که شانس خوبی برای رهبری دولت بعدی آلمان داشته باشم.

شولتز که  روز یکشنبه در گفتگو با زد دی اف آلمان سخن می گفت همچنین تصریح کرد که پیروزی در انتخابات پارلمانی بعدی آلمان برای وی غفلگیر کننده نیست. تا انتخابات پارلمانی آینده در 24 سپتامبر هنوز شش هفته زمان باقی است.

وی همچنین گفت که  درباره ایجاد یک ائتلاف بزرگ جدید به رهبری حزب سوسیال دموکرات در صورت تمایل حزب دموکرات مسیحی مخالفتی ندارد.

مارتین شولتز در حالی این سخنان را ایراد کرده است که در نظر سنجی ها همچنان مرکل پیشتاز بوده و اکثر شهروندان آلمانی خواهان صدر اعظمی مجدد وی هستند.

اخیرا مبارزات انتخاباتی در آلمان وارد مرحله حساسی شده و احزاب رقیب رسما برنامه های خود برای آینده آلمان را معرفی کرده و حزب رقیب خود را مورد انتقاد قرار می دهند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان