arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

حمله دوباره میناوند به استقلالی‌ها: تا آخرش می‌روم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دعوای مهرداد میناوند و سرمربی و دروازه‎بان باشگاه استقلال بالا گرفت.

به گزارش انتخاب؛ در روزهای گذشته حرف های مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی و شوخی او با سرمربی و دروازه‌بان استقلال حسابی حاشیه‌ساز شده است. میناوند در این برنامه الفاظی توهین آمیز برای علی منصوریان و سیدمهدی رحمتی به کار برد تا باشگاه استقلال وارد عمل شود و در بیانیه ای از این بازیکن شکایت کند. مهرداد میناوند اما به جای تلاش برای کم کردن حاشیه دوباره با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش خبرساز شد و برای استقلالی ها خط و نشان کشید. او در این باره نوشت:

«آقاى مربى آقاى به اصطلاح كاپيتان چه كسى رو از چه چيزى مي ترسونيد؟؟ شنيدم كه گفته ايد كسى وساطت نكند، من هم از همه پيشكسوتان ميخواهم به هيچ وجه وساطت نكنند. می خواهم تا آخرش بروم. مگر آن روزى كه در ديدار دوستانه با خونه به خونه خط داديد به سكوهايتان كه مرا به باد ناسزا بگيرند عذرخواهى كرديد كه الان انتظار عذرخواهى داريد. در يك برنامه حرف هايى به صورت شوخى گفته شد كه حقيقتا برخلاف ميلم به زبان آوردم.

شما كه لابي هاى قويتون رو به كار انداختيد، كانال هاى جعليتون شروع كردن به چاپ مصاحبه هاى خيالى از پيشكسوتان پرسپوليس. من با تك تكشون صحبت كردم و هيچكدومشان روحشان هم از اين مصاحبه ها خبر نداشت. تماميه مصاحبه هاى ديگران هم با تحريف همين سايت ها چاپ شدند. فعلا كه شما از اين فوتبال سود می بريد و سكو و لابي قوى داريد و همه جوره در حال تخريب و ناسزاگويى بنده هستيد. من كه به اين فوتبال نچسبيده ام و هيچ منفعتى هم از آن ندارم، اما دلم و پشتم گرم به اين هواداران و مردم خونگرم است. من فرزند مكتب تيمى هستم كه وقتى با بزرگ اين باشگاه على پروين در تلويزيون شوخى كردم علیرغم شيطنتهاى زياد اطرافيان اين كار را يك شوخيه قشنگ و بانمك تلقى كرد.

پ.ن.١: لطفا انقدر هم دم از مكتب و مرامِتون نزنيد بريد يك سرى هم به سايت ها، پست ها و كامنت هاى هوادارانتون بزنيد كه چه سنگ تمامى گذاشته اند و مرا مورد كثيف ترين و شنيع ترين واژه ها قرار داده اند. هر چند كه براى من تازگى ندارد و هميشه با جنبه بالاى خودم اين تحركات را ناديده گرفته ام.

پ.ن.٢: در يك جايى ديدند يك نفر زشت ترين الفاظ را نثار يك بنده خداى ديگرى می كند. علت را جويا شدند و گفتند چرا انقدر به اين بنده خدا فحش ركيك مي دهى گفت اين فلان فلان شده به من گفته بى ادب. حالا شده داستان ما و مكتبشان را هم به رخ می كشند. هر چند حجازى ها و پورحيدرى ها فرزند خَلف اين مكتب هستند و قابل ستايش. ولى اين كجا و آن كجا».
نظرات بینندگان