arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
در گفتگو با «انتخاب»

کاظم جلالی: اگر روحانی به سمت اجماع ملی حرکت کند، همه برای او دعا خواهند کرد / مردم از اختلافات و دعواها خسته شده اند / کابینه روحانی قابل دفاع است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاظم جلالی در گفتگو با «انتخاب»: اگر روحانی به سمت اجماع ملی حرکت کند، همه برای او دعا خواهند کرد / مردم از اختلافات و دعواها خسته شده اند / کابینه روحانی قابل دفاع است

رئیس فراکسیون مستقلان مجلس گفت: اگر دولت دوازدهم به سمت اقتصاد مقاومتی و اجماع ملی گام بردارد در آینده هم کسانی که به او رای داده اند وهم کسانی که به او رای نداده اند، برای او دعا خواهند کرد.

کاظم جلالی در گفت وگو با «انتخاب» کابینه پیشنهادی دوازدهم را قابل دفاع دانست و گفت: با توجه به اقتضای جامعه، انتخاب های دکتر روحانی برای کابینه دوازدهم خوب و قابل دفاع است. امیدواریم در 4 سال پیش رو بتوانیم از این فرصت ایجاد شده برای کشور به خوبی استفاده کنیم.

رئیس فراکسیون مستقلان مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا کابینه پیشنهادی را کابینه 24 میلیونی می دانید که بتواند مطابق خواست این آرا قدم بردارد؟ تصریح کرد: همیشه پس از انتخابات هر کسی طبق علاقه و سلیقه خودش آرا را تعبیر می کند و همه کشور اعم از 24 میلیون حامی دکتر روحانی و سایر افراد جامعه، تمایل دارند که مسئولان برای پیشرفت کشور حرکت کنند و خصوصا در حوزه هایی که مشکلات اصلی کشور از جمله اقتصاد و اشتغال در آن متمرکز هستند به دنبال این هستند که دولت این مشکلات را رفع کند و فضای کسب و کار داخلی را رونق دهد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت آقای روحانی به سمت اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی و اجماع ملی حرکت کند به نفع کشور است و در آینده هم کسانی که به او رای داده اند وهم کسانی که به او رای نداده اند، برای او دعا خواهند کرد. چرا که مردم از اختلافات و دعواهای سیاسی خسته شده اند.
نظرات بینندگان