arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز چهارشنبه 2 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار  چهار شنبه 2 شهریور:

شب قدر اوین با التماس دعا شهرام جزایری
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
اي کاش هيچ گاه ضرورتي براي نوشتن اين مطلب احساس نمي کردم که در عصر حاکميت و تثبيت نظام اسلامي بر ايران عزيز و از کنار مضجع نوراني حضرت ثامن الحجج عليه السلام مطلبي با چنين موضوعي بنويسم.
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
يک قاضي در ناحيه منهتن شهر نيويورک آمريکا تمام اتهام‌هاي مطرح شده عليه دومنيک استراوس کان، رييس سابق صندوق بين المللي پول، از جمله تعرض جنسي به خدمتكار يک هتل را لغو کرد.
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲
با بازخوانی مصوبه سال 87 رگولاتوری در سال جاری، از این پس سرویس‌های ADSL تنها و تنها باید بر اساس سرعت اتصال خط شناخته شوند و به جز ضریب اشتراک، هیچ مولفه‌ دیگری، معرف سرویس نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
مدیر فنی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس كه عصر امروز سه شنبه در جلسه كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شركت كرده بود، در واكنش به حرف های حسن روشن گفت: حق با آقای شرطه امارات است، ویلای 800 میلیونی من كنار ویلای 5 میلیارد تومانی آقای ضرغامی است!
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳
شان بائر و جاشوا فتل، دو امریکایی که توسط ایران در جولای 2009 دستگیر شدند به 8 سال زندان محکوم شدند. این حکم موجب انتقاد تند هیلاری کلینتون شد که گفت: امریکا عمیقا از مسئولان قضایی ایران ناامید شده است.
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳
در حالي که مسؤولان طي چند روز گذشته تأکيد کردند که خودروسازان حق ندارند قيمت محصولات خود را افزايش دهند و در صورت بروز تخلف بشدت با متخلفان برخورد مي کنند، اما به نظر مي رسد، سرانجام بازار خودرو بر اتوبان گراني قدم گذاشت، به طوري که برخي خودروهای ارزان قیمت و بی کیفیت تا 700 هزار تومان گران شد.
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
گروهي مولتي ميلياردر در حال ظهور هستند که در طبقه عمده فروش و توزيع کننده قرار مي گيرند و با هر جهش قيمتها بدون اينکه انگشت تکان داده باشند ثروتشان انبوه و انبوه تر مي شود و اين ظلم مضاعفي است که نصيب مردم مي شود
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲
نظرات بینندگان