arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

سید حسن خمینی: چندین ماه است از حضور در جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد معذورم / هیچ دخالتی در امور دانشگاه ندارم / ولایتی: سید حسن خمینی هنوز عضو هیات امنای دانشگاه آزاد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
سید حسن خمینی: چندین ماه است از حضور در جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد معذورم / هیچ دخالتی در امور دانشگاه ندارم 
 
سید حسن خمینی اعلام کرده که چندین ماه است از حضور در جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد معذورم.
 
به گزارش انتخاب ، در اخباری که در برخی رسانه های نزدیک به بیت امام (ره) از جمله «جماران» منتشر شده،  به نقل از آیت الله سید حسن خمینی آمده که چندین ماه است که از حضور در این جلسات معذورند.
 
یادگار امام همچنین گفته که در امور دانشگاه، هیچ دخالتی ندارد.
 
پس از سیل اتفاقات مربوط به دانشگاه آزاد، اخبار متنوعی در مورد سید حسن خمینی منتشر شده که هیچ گاه، تایید یا تکذیب نشده است.، مثلاً خبر خروج وی از جلسه ی برکناری میرزاده، یا استعفای او از هیات امنای دانشگاه آزاد که برخی از آنها، تایید یا رد شده اند، اما هیچ اطمینانی در مورد صحت این اخبار شنیده نشده است؛ با این حال آنچه مسلم است آن است که یادگار امام از اتفاقات دانشگاه آزاد گلایه مند است ؛ شاید برای همین است که اعلام کرده در جلسات هیات امنا شرکت نمی کند.
 
با این اوصاف، باید دید در مورد تغییرات دانشگاه آزاد چه اتفاقاتی به وقوع خواهد پیوست و آیا رییس جمهور، به این ماجرا ورود خواهد کرد یا خیر؟!
 
ولایتی: سید حسن خمینی هنوز عضو هیات امنای دانشگاه آزاد است

ولایتی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص حضور سید حسن خمینی در هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: وی هنوز عضو هیات امنای دانشگاه آزاد است و تا هر موقع که مایل باشند می توانند در جلسات شرکت کنند و اگر تا کنون در جلسات هیات امنا حاضر نشدن حتما مشغولیت‌هایی داشتند که نتوانستند حضور بیابند.

ولایتی در خصوص تعاملات بین‌المللی دانشگاه آزاد اظهار کرد: تلاش می کنیم دانشگاه آزاد را در سطح بین‌المللی توسعه دهیم و در حال حاضر دانشگاه آزاد توانایی تربیت کادر متخصص را دارد و آمادگی داریم که در کشورهای مختلف فعالیت کنیم.در این راستا فعلا دانشگاه آزاد در پنج شهر کربلا، نجف، بغداد، بصره و اربیل در حال تاسیس واحد است و درخواست خود را به وزارت علوم عراق ارائه داده‌ایم.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از این پس از انجام کارهای پراکنده در کشورهای نامعلوم که قبلا توسط دانشگاه آزاد انجام می‌شد و بازدهی نداشت خودداری می‌کنیم و تعاملات خود را با کشورهای همسایه که مشترکات زیادی با هم داریم افزایش خواهیم داد،در خصوص واحد آکسفورد اعلام کرد:‌ این واحد تقریبا تعطیل شده است. 
نظرات بینندگان