arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

آذری جهرمی آقازاده نیست/ او با فساد و قاچاق ترافیک بین‌الملل مبارزه کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم جهرم با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی ارتباطات آقازاده نیست، گفت:‌ آذری جهرمی رفتارهای سیستماتیک را حذف کرد و با فساد و قاچاق ترافیک بین الملل مبارزه کرد و باعث کاهش نرخ سرویس های ارتباطی شد

محمدرضا رضایی کوچی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری ارتباطات اظهار داشت: بنده به عنوان فردی که سه دوره نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی هستم وظیفه خود می‌دانم از جناب مهندس جهرمی به جهت شناخت دقیقی که از ایشان در شهر جهرم دارم دفاع کنم.

او افزود: آقای جهرمی از یک خانواده متدین هستند که پدرشان یک کارگر و از قشر متوسط بودند و برادر ایشان آقای علی جهرمی شهید شدند و برادر دیگرشان نیز جانباز جنگ بودند و از دنیا رفتند.

نماینده مردم جهرم افزود: ایشان داماد کارمند بازنشسته شرکت ملی نفت هستند که این فرد متعلق به جنوب استان فارس است.

رضایی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزارتخانه‌های مهم زیر بنایی محسوب می‌شود و اقشار مختلف از کسبه ، کشاورز ، زن و مرد و پیر و جوان از خدمات این وزارتخانه بهره می‌برند. فردی باید سکاندار این وزارتخانه باشد که به امور آن تسلط کامل داشته باشد.

نماینده جهرم ادامه داد: آقای جهرمی آقازاده نیستند و مدارج مدیریتی را با تلاش خود طی کردند و فردی خود ساخته و پرورش یافته خانواده مذهبی به شمار می‌رود. این خانواده از ایشان شخصیتی ولایی ساخته و ایشان دارای هوش زکاوت قابل تحسین است و مدیر توانمند در مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود.

او گفت:‌ آقای جهرمی همواره تحلیل های درستی می دادند که تاثیر بسزایی در پیشبرد امور داشت ایشان از لحاظ علمی جز نخبگان کشوری محسوب می‌شوند و همکارانشان در شبکه های مخابراتی و ارتباطات بین الملل اینترنت و صوت و دیتا در این موضوع گواهی می‌دهند.

رضایی اظهار کرد: در همه جای دنیا در آی سی تی جوانان پیشر و هستند و متوسط سن کارکنان و مدیران این حوزه در گوگل، اپل و فیس بوک پایین است. ضمن آنکه آقای جهرمی ارتباط نزدیک با استارت تاپها دارند و از انرژی خوب برخوداردند توجه ویژه ایشان به حوزه های فرهنگی باعث شده و منشاء تحولات عظیمی باشند .

نماینده جهرم خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات آذری جهرمی این است که فرد سالم و پاکدست بوده و از سلامت نفس برخوردار است و مسایل دینی و اعتقادی رعایت می کند .

او گفت: ایشان از زندگی اقشار درد کشیده مطلع است و از روحیه جهادی برخوردار بوده و فردی کار ساخته است. زیرا در خانواده کارگری پرورش یافته و امروز به این جایگاه رسیده است.

این نماینده مجلس افزود: ایشان در وزارت ارتباطات تحولات بزرگی در بخش زیر ساخت به وجود آورد و ظرفیت اینترنت را از ۶۲۴ به یازدهزار گیگابایت در ثانیه افزایش داد و سایر سرویس‌های شبکه را نیز ارتقاء داد. در شرکت زیر ساخت تحول خوبی صورت گرفت ضمن آنکه شور و نشاط را در حوزه فناوری ارتباطات و در شرکت‌های دانش بنیان به وجود آورد و در اجرای پروژه ملی سرعت زیادی را به وجود آورد.

او گفت: همچنین رفتارهای سیستماتیک را حذف کرد و با فساد و قاچاق ترافیک بین الملل مبارزه کرد و باعث کاهش نرخ سرویس های ارتباطی شد در یک سال گذشته با وجود شرایط سخت اقتصادی ایشان موفق شدند تا هزینه های شرکت زیر ساخت را تا ۱۵ درصد کاهش داده و درآمد این شرکت را تا ۲۰ درصد افزایش دهد اگر این افزایش درآمد ۶۰۰ میلیارد تومان باشد آن به نفع مردم صورت گرفته و افزایش ۵۰ درصدی درآمد شرکت ارتباطات قابل دفاع است.

رضایی خاطرنشان کرد: حضور مستمر آذری جهرمی در برنامه ششم توسعه به عنوان نماینده وزارت ارتباطات کاملا قابل دفاع است زیرا ایشان تحلیل های درستی را از این وزارتخانه ارایه می دادند.

او گفت: اقای جهرمی می تواند نقش بسزایی در دولت دوازدهم در راستای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال و رفع دغدغه های معیشتی داشته باشد. اهتمام ایشان به توسعه خدمات زیر ساخت به خصوص در روستاها به شایستگی در برنامه هایشان نمایان است که این مساله می تواند باعث کاهش دغدغه های مردم دراین عرصه شود. همچنین این موضوع نوید بخش توسعه عرصه جدید از فضای مجازی برای قشر مردم در روستاهاست.

محمدرضا رضایی کوچی تصریح کرد: افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارگران شرکت زیر ساخت و تلاش ایشان برای افزایش امنیت شغلی و الزامی کردن بیمه تکمیلی در زمان مدیریت آقای جهرمی در شرکت زیر ساخت نشان از توجه ویژه ایشان در قشر کارگری است.

او در خاتمه گفت: اقدام جسورانه و شجاعانه رییس جمهور برای معرفی این مدیر جوان جای تقدیر دارد و این نگاه ویژه به جوانان سرلوحه اقدام مفید است و مجلس شورای اسلامی راه را برای خدمت رسانی جوانان در عرصه های مدیریتی و بالا تر از آن همواره کند.

نظرات بینندگان