arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

100 ميليارد تومان بودجه روي هوا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با نزديکي به پايان ماه مبارک رمضان و عرضه نشدن سبد کالايي از سوي وزارت صنعت معدن و تجارت، 100 ميليارد تومان بودجه اين سبد در جيب دولت ماند.
به گزارش فارس، در حالي توزيع سبد کالايي از سياستهاي کنترل تقاضاي وزارت بازرگاني بوده است که با ادغام اين وزارتخانه در وزارت صنايع گويي تنظيم بازار از اولويتهاي آقاياني که اين روزها در ساختمان خيابان سميه مي نشينند خارج شده است.
وعده هاي بي اساس مسؤولان وزارت بازرگاني قبل از ادغام براي توزيع سبد کالايي و انداختن توپ بي مسؤوليتي به زمين سازمان هدفمندي يارانه ها و عدم پاسخگويي اين سازمان در يک ماه اخير، بيش از پيش اين فرضيه را تقويت مي کند که همکاران مهدي غضنفري بيشتر به دنبال کنترل رواني جامعه با ابزارهايي از جنس وعده و وعيد بوده اند.
هر چند برخي از مقامات بازرگاني داخلي معتقدند که اين کم کاري از سوي سازمان هدفمندي بوده است، اما هر عقل سليمي اين موضوع را به گردن وزارتخانه طويلي مي اندازد حتي در پي پيگيري مسأله اي تا اين حد مهم نبوده است.
حسين مدرس خياباني، قائم مقام بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت با بيان اينکه هنوز اعتبار سبد کالايي به ما ابلاغ نشده است، در واکنش به اين مسأله که هدف از ارايه سبد کالايي تنظيم بازار ماه مبارک رمضان بوده است، گفت: ما از قبل از ماه رمضان برنامه ريزي کرده ايم، اما اعتباري به ما ابلاغ نشده است.
نظرات بینندگان