arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

اعتراف 2 هووي جنايتكار به قتل شوهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرونده قتل پيرمردي كه توسط دو همسرش به قتل رسيده بود اين‌بار به‌خاطر تعميرات ساختماني در دادگاه به تعويق افتاد.

صبح روز 16 بهمن سال 88، مرد جواني با مراجعه به دادسراي امور جنايي تهران، مدعي شد پدرش از روز قبل از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است.

تحقيقات پليس براي يافتن ردپايي از اين فرد مفقودي ادامه داشت تا اين‌كه ماموران به همسر موقت و سوم اين مرد مظنون شدند. مهتاب، تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت و در نهايت مدعي شد به‌خاطر سرطان، اسماعيل تصميم داشت او را رها كرده و با زن ديگري ازدواج كند كه تصميم به قتل او گرفت.

 وي ادامه داد: شب حادثه وي را به خانه دعوت كردم و بعد از شام، داخل شربت او تعدادي قرص خواب ‌آور ريختم. وقتي بي‌حال شد، او را به اتاق خواب بردم و شير گاز را باز كردم. روي سينه وي نشستم و با چاقويي كه متعلق به خودش بود، چند ضربه به كمرش زدم. مهتاب گفت: بعد از اين‌كه مطمئن شدم به قتل رسيده، ملحفه‌‌اي دور او پيچيدم و با خودروي خودش، جسد را به بيابان‌‌هاي اطراف تهران بردم. بين راه مقداري بنزين تهيه كردم و جسد را با آن به آتش كشيدم. اعترافات متهم، ماموران پليس و كارآگاهان را از اين‌كه او به تنهايي مرتكب قتل شده باشد، قانع نكرد و تحقيقات خود را پيچيده‌‌تر كرد تا اين‌كه مهتاب مدعي شد با همدستي همسر دوم مقتول و مردي غريبه، مرتكب قتل شده است.

مهرداد، در جريان يك قرار صوري با همسر دوم مقتول شناسايي و دستگير شد و او هم در نخستين جلسه تحقيقات به همدستي با مهتاب در اعتراف كرد. قرار بود جلسه محاكمه 14 ارديبهشت و در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي حسن تردست برگزار شود اما به دليل عدم اعزام متهمان پرونده اين جلسه لغو شد. دليل عدم اعزام متهم نيز جابه‌جايي متهمان زن پرونده بين دو زندان عنوان شد.

سرانجام وقت مجددي براي پرونده تعيين شد و طبق اعلام دادگاه ديروز قرار بود به اين پرونده رسيدگي شود اما بازهم به‌خاطر انجام برخي تعميرات در ساختمان شعب دادگاه، رسيدگي به اين پرونده بازهم به تعويق افتاد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هيچكس
|
-
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
1
پيشنهاد مي كنم اگه خانواده محترم مقتول از اعدام قاتلين صرفنظر كرده و رضايت دادن ، سال ديگه قاتلين عزيز و محترم رو بيارن برنامه ماه عسل براي عبريت ساير قاتلين محترم!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
0
1
این هم نتیجه همسر دوم و سوم و... گرفتن!!! بازم کسی دلش می خواد؟
نظرات بینندگان