arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

فوت 2 نفر در نهاوند در اثر تصادف/ فوت 8 نفر در همدان طی 3 روز اخیر

رئیس پلیس راه استان همدان از فوت دو نفر در محور آورزمان - نهاوند خبر داد و گفت: هشت نفر در همدان در اثر تصادف طی سه روز اخیر جان باختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه استان همدان از فوت دو نفر در محور آورزمان - نهاوند خبر داد و گفت: هشت نفر در همدان در اثر تصادف طی سه روز اخیر جان باختند.

به گزارش انتخاب، رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با فارس از وقوع یک فقره تصادف در محور آورزمان - نهاوند طی ساعتی پیش خبر داد و اظهار کرد: این حادثه چهار کشته و مجروح برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه خودروی پژو آر.دی از استان‌ غربی وارد همدان شده بود که قصد سفر به قم یا تهران را داشتند، افزود: متاسفانه این خودرو دارای بار مشروبات الکی بود که در محور آورزمان ـ نهاوند دچار حادثه شد و دو نفر در این سانحه جان باختند.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه در این حادثه دو نفر نیز مجروح شده‌اند، متذکر شد: سرنشین خودور پژو آر.دی دو مرد و دو زن بودند که دو مرد در قسمت جلو خودرو نشسته بودند، فوت کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی چند روز اخیر تعداد تصادفات در استان بسیار نگران‌کننده بوده است، افزود: طی سه روز گذشته هشت نفر در استان در اثر تصادف کشته شده‌اند.

عزیزی با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند سه نفر طی این سه روز اخیر جان باخته‌اند، خاطرنشان کرد: در گردنه آورزمان متاسفانه دیروز خودری سمند واژگون شد و پسربچه هفت ساله در این تصادف فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه در مسیر همدان ـ رزن خانواده‌ای از مراسم عروسی در حال برگشت بودند راننده خانم باعث مرگ شوهر و مادر شوهر خود شد، گفت: در مسیر شهرستان اسدآباد نیز یک سرنشین خودرو وانت پیکان در اثر تصادف جان باخت.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در شهرستان بهار نیز کامیونی تعمدی موتورسواری را زیر گرفت و منجر به فوت او شد، تشریح کرد: از نظر ما این تصادف عمدی بوده حال باید دید نظر قضات چیست.
نظرات بینندگان