arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

چمران خبر داد؛ تخلیه اتاق‌های اعضاء شورای چهارم/ خداحافظی با قالیباف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شورای شهر تهران از تخلیه اتاق‌های اعضاء شورای فعلی از فردا خبر داد و گفت: فردا با حضور شهردار تهران مراسم خداحافظی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش انتخاب، مهدی چمران در گفت‌و‌گو  با تسنیم با اشاره به اینکه فردا (سه شنبه 31 مرداد) آخرین جلسه شورای شهر تهران در دوره چهارم برگرار خواهد شد، اظهار کرد: این جلسه به دو بخش تقسیم شده که بخش نخست غیر علنی و بخش دوم علنی و با حضور شهردار تهران خواهد بود.

وی تصریح کرد: در جلسه فردا شهردار تهران در صحن شورا حضور خواهد یافت که البته موضوع خاصی در دستور کار نیست و ماهیت جلسه بیشتر خداحافظی است.

چمران افزود: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف اعضاء جدید شورای شهر، از تمام اعضاء فعلی خواسته شده که اتاق‌های خود را تخلیه و در اختیار اعضاء جدید قرار دهند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد اعضاء شورای پنجم توجه ویژه‌ای را به موضوعات شهری داشته باشند و به دور از نگاه‌های سیاسی در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

وی افزود: شورای چهارم علی‌رغم حضور دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا عملکرد خوبی را در پی‌داشت و توانست در حوزه مدیریت شهری موفق عمل کند.

چمران ضمن آرزوی موفقیت برای اعضاء شورای پنجم اظهار امیدواری کرد که شورای آتی اقدامات لازم را برای کاهش آلودگی هوا در شهر و رفع معضلات ترافیکی انجام دهد.
نظرات بینندگان