arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ حضور گرایی، عبدولی و صالحی‌زاده در شانس مجدد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سعید عبدولی و سیدمصطفی صالحی‌زاده نمایندگان اوزان 75 و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران نیز راهی گروه بازنده‌ها شدند تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کنند.

به‌ گزارش انتخاب، سعید عبدولی با تجربه‌ترین و عنوان‌دارترین عضو تیم ملی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس، پایتخت فرانسه در جریان است در همان دور نخست مقابل ویکتور نمس از صربستان و نایب قهرمان اروپا با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه‌ دو بر یک شکست خورد و منتظر نشست تا رقیبش راهی دیدار فینال شود تا شانس راهیابی به گروه بازنده‌ها و تلاش برای رسیدن به مدال برنز را داشته باشد.

نمس صرب پس از پیروزی مقابل عبدولی به ترتیب مقابل رقبای خود از قزاقستان و ارمنستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.وی در این مرحله نیز موفق به شکست ۷ بر صفر کازبک کیلو از بلاروس شد و به فینال رسید تا به این ترتیب عبدولی راهی گروه بازنده‌ها شود و برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

همچنین در وزن ۹۸ کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور نخست در سخت‌ترین مبارزه خود مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از رمنستان به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی نزدیک و بدون رد و بدل شدن فن با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.با توجه به صعود مقتدرانه الکسانیان به دیدار فینال،سیدمصطفی صالحی‌زاده نیز راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

پیش از این محمد علی گرایی در وزن 71 کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده‌ها شده بود تا به دنبال مدال برنز باشد.در وزن 85 کیلوگرم نیز حسین نوری قهرمان آسیا در دیدار نیمه نهایی مقابل دنیس کودلا نفر سوم المپیک ۲۰۱۶ از آلمان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان