arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

آیت الله مهدوی کنی : ما اهل شرط و شروط نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در خصوص گفت‌وگوها با جبهه پایداری گفت: ما اهل شرط و شروط نیستیم.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی در حاشیه مراسم افتتاح سال جدید تحصیلی مدرسه علمیه مروی و مدارس تابعه که عصر چهارشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال ایسنا که «شنیده شده است آقای روح‌الله حسینیان به کمیته هفت‌نفره پیوسته‌اند، آیا شما این خبر را تایید می‌کنید؟»، تصریح کرد: هنوز معلوم نیست.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با روند فعالیت گروه 8 + 7 همچنین حضور نمایندگان جبهه پایداری در گروه هشت‌نفره گفت: آن آقایان بالاخره تشریف می‌آورند. بنا بود دو نفر از آقایان تشریف بیاورند تا هشت‌نفر بشوند. ان‌شاالله می‌آیند ولی تا حالا نیامده‌اند.

رئیس مجلس خبرگان در پاسخ به این سوال که «بحث‌هایی در رابطه با سهم‌خواهی مطرح بوده است. نظر شما در این زمینه چیست؟»، خاطرنشان کرد: سهم‌خواهی مطرح نیست. به هر حال آقایان هر کدام یک نظراتی دارند که باید آرام آرام حل شود و سهم‌خواهی مطرح نیست.

مهدوی کنی همچنین در پاسخ به این سوال که «گفت‌وگوهایتان با جبهه پایداری به کجا رسید با توجه به اینکه شروطی در این زمینه مطرح شده بود؟»، تاکید کرد: ما شروط را قبول نمی‌کنیم. ما اهل شرط و شروط نیستیم.
نظرات بینندگان