arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

روایت قاضی پور از علت گلابی خوردن در مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش حساسیت به وجود آمده نسبت به گلابی‌های قاضی‌پور جرقه‌ای در ذهن مسئولان دولتی شود تا به فکر کشاورزان باشند و از تولید داخلی حمایت کنند.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون خوردن گلابی در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت دوازدهم اظهار داشت: بهتر است کسانی که در ارتباط با میوه خوردن من به اظهار نظر می‌پردازند به فکر گلابی‌های انبار شده کشاورزان در میادین میوه و تره‌بار باشند.

وی با انتقاد از واردات بی‌رویه میوه‌های خارجی در دولت یازدهم عنوان کرد: ای کاش حساسیت به وجود آمده نسبت به گلابی‌های قاضی‌پور جرقه‌ای در ذهن مسئولین دولتی شود تا به فکر کشاورزان باشند و از تولید داخلی حمایت کنند.

قاضی‌پور تصریح کرد: پیش از آنکه یک نماینده مجلس شوم یک کشاورز هستم و برای حمایت از کشاورزان و رونق بازار میوه هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم و به خاطر مردم از آبروی خودم هم می‌گذرم.

این مسئول در ارتباط با رأی اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی اذعان کرد: مشکلات پیش‌ آمده در ارتباط با خرید تضمینی میوه‌های تولید داخل، مطالبات چغندرکاران و بدهی چای‌کاران، ناتوانی در ایجاد بازار عرضه داخلی و خارجی محصول کشاورزی به‌ویژه برای کشورهای همسایه، عدم‌ حمایت از تولید داخل و واردات بی‌رویه محصولات تراریخته از جمله دلایل رأی منفی من به وزارت محمود حجتی بود که در دولت دوازدهم نیز این موارد را همواره پیگیری خواهم کرد.
نظرات بینندگان