arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶

شیعی: درباره حاج صفی و شجاعی نمی‌توان نظر شخصی داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که نتیجه دادگاه CAS در مورد پرونده ایران و عربستان توسط فدراسیون اعلام می‌شود که با اعلام تاج نتایج خوبی به دست آمده است.

به‌ گزارش انتخاب، محمود شیعی درباره بخشش محرومیت امیر حسین صادقی توسط کمیته‌ اخلاق، اظهار کرد: کمیته‌ اخلاق به این مساله رسیدگی کرده و کسی که کمتر مقصر بوده است را بخشیده است. به نظر من آنها به این نتیجه‌ رسیدند که صادقی در این ماجرا کمتر مقصر بوده است.

او درباره شرایط باشگاه پیکان، اظهار کرد: تیم پیکان تمریناتش را منظم پیگیری کرد و کارهایی که باید باشگاه انجام می‌داد صورت گرفت. امیدوارم  که از این هفته‌ اتفاقات خوبی برای تیم‌مان رقم بخورد. نتیجه‌ نگرفتن ما به خاطر اتفاقات فوتبالی بوده و از این هفته‌ امیدوارم مقابل فولاد روند خوب‌مان کلید بخورد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره نتیجه‌ پرونده ایران و عربستان در CAS، گفت‌: زمانی که این پرونده به نتیجه‌ نهایی برسد از طریق فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود. به گفته تاج نتایج خوبی به دست آمده که متعاقبا اعلام می‌شود.

شیعی در پاسخ به این پرسش که چرا در زمان ثبت فدراسیون فوتبال به عنوان یک سازمان مستقل نام او و اسلامیان نبود، بیان‌ کرد: من یکسری مشکلات مالیاتی داشتم که آنها را در آن زمان حل کردم و به هیات رییسه اعلام کردم و مشکلی برای سفر و مسائل دیگری نداشتم اما چون پروسه ثبت فدراسیون طولانی بود، آنها برای من جایگزین انتخاب کردند. قرار است این مساله حل شود و نامم به این لیست ‌اضافه شود.

او درباره تصمیم فدراسیون فوتبال در قبال احسان حاج صفی و مسعود شجاعی هم گفت‌: این مساله‌ای است که باید تمام اعضا به جمع بندی برسند و نمی‌توان در این باره تصمیم فردی گرفت.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان